luni, 6 aprilie 2009

My name is 27















A fost, s-a dus, s-a terminat! Ziua de vineri, ziua mea a fost superbă. Ca mine:) Am bântuit prin oraş până după-amiază, cu unghiile înmuiate în dulceaţă*, cu soarele de gât, cu naşa la braţ, prin magazine, pe străzi. A fost o zi tare plină şi obositoare, dar oboseala aia plăcută, am probat încă o rochie de mireasă, mă simţeam demenţial de frumoasă în ea... Am primit multe mesaje, multe telefoane, unele de la nişte persoane cu care n-aş putea spune că mai ţin vreo legătură, ceea ce m-a bucurat şi mai mult. Am cutreierat prin magazine şi am remarcat că sunt complet schimbată faţă de acum 2-3 ani, în ceea ce priveşte achiziţionarea de haine sau accesorii, când cumpăram din impuls orice, să fie, pentru diversitate, ziceam eu. Acum, când posibilităţile sunt altele, greu tare mai găsesc ceva care să-mi placă atât de mult încât să şi cumpăr. Spre disperarea tuturor şi mai ales a beau-lui care a avut el chef să-mi facă o surpriză şi mi-a cumpărat 2 bluze înfiorător de urâte şi-am scos flăcări pe nas când le-am văzut. În secunda doi deja eram la magazin să le înlocuiesc cu altele. Negăsind nimic interesant, am luat o poşetă:) Vorba prietenelor mele, nu ştiu cum de mă suportă, la ce scandal am făcut:)
...
_______
* Ojă cu dulceaţă
** Câinele ăla ireal de frumos, pe numele ei Honey, că-i o feminină, e al unei prietene şi oricât m-am chinuit să o dau doar pe ea afară, când a plecat a luat şi minunăţia pământului, lăsându-mă pe mine topită toată de dragul ei
;)
*** Alice, domnişoara Ambasador îţi mulţumeşte;)

2 comentarii:

INTJ spunea...

La Multi Ani, Multa Sanatate, Multa Fericire ... si o viitoare Casa De Piatra!

Ambasadoarea spunea...

Multumesc, INTJ;)