miercuri, 29 aprilie 2009

Sclipiri de miercuri

Ca o urmare logică şi concretă a articolului anterior sau doar ca o urmare firească a evoluţiei mele psihice (:), m-am hotărât să uit de bani, să nu mă gândesc la ei, să nu le mai dau o importanţă pe care nu o merită. Lucrez şi mă străduiesc să-mi devină atât de indiferenţi încât să uit şi de cei împrumutaţi, să fiu eu aşa generoasă şi să nu-i mai vreau înapoi:) Poate (!) n-am să reuşesc, da' ce frumos e să încerci! În orice, frumuseţea încercării e totul! Aşa că orice mi-ar trece prin cap, să nu fie niciodată banii impedimentul.

Sunt într-un an, care pare să fie ultimul, atât de plină mă simt, atât de dornică să experimentez, să-mi fac provizii pentru ca niciodată nicăieri să nu mă simt singură, împietrită, îngrădită. Vreau să exist, să fiu aici, acum, vie, prezentă! Vreau să văd tot, să ştiu tot, să aud tot, să învăţ tot, deşi tot ăsta are limitările lui şi nu e decât un termen relativ, dependent.

Primul pas, pe care trebuie să-l fac ca să-i pot face şi pe următorii, şi poate chiar e cel la care ţin cel mai mult, e să cumpăr cărţile pe care aş vrea să le citească copilul meu, evident, până atunci citeşte mă-sa:) că nici ea n-a citit tot, orice aţi crede voi:) Nu-l văd eu pe beau sărind în sus de încântare, dar cred că s-a obişnuit să ia lucrurile aşa cum sunt în ceea ce mă priveşte. Şi copchilu' ăsta dacă îndrăzneşte să fie un retardat, un neinteresat, vreun pasionat de fotbal sau box, cre' că o s-avem război, mă şi văd de altfel fugărindu-l prin toată casa cu vreun Marin Preda sau Tolstoi, ori mai ştiu eu ce:) Copiii la 2 ani citesc, nu?:))

Anyway, dacă ieri jubilam la gândul că îmi voi băga picioarele în nisipul de la 2 Mai-Vama Veche-Balcic weekendul ăsta, azi îmi dau palme metaforice că mi-am ales nişte naşi care sunt conştienţi (bad people, so bad!) că nu mai sunt nici 2 luni până la măreţul eveniment şi, că, da, surpriză, tre' să ne gândim la bani. Eh, nici la mare nu plec, da' nici la bani nu mă gândesc pentru că am deja o listă cu cărţi comandate:) O să fiu eu cuminte toată perioada asta, dar dup-aia nimic n-o să mă oprească să plec, să mă plimb, să văd, să testez;) So help me God!!!

2 comentarii:

motanes spunea...

Stai şi citeşti. La 2 Mai :D

Ambasadoarea spunea...

Hei, nu mai pune sare pe rana. Nu vezi ca nu ma lasa nasii?:D