marți, 31 martie 2009

Ding-dang-dong

Solelei matinî, solelei matinî, ding-dang-dong... adică_cânt. Nu ştiu de ce cânt, ce sărbătoare s-o ţine prin mine, pe lângă mine, pe sub mine. Eu nu sunt la curent cu nici una. Am senzaţia, câteodată, când mă iubesc eu pe mine mult, că aş putea să fiu un pictor preaminunat dacă vreau. Culmea e că eu vreau, mereu vreau, mereu îmi trece. Poate am o mână dreaptă handicapată, care refuză să se supună geniului meu artistic. Poate eu sunt cu totul handicapată. Mda, asta da revelaţie!:)

În afară de asta, nu mai fumez de 2 zile! Douăăăă. Şi stai, că asta încă nu s-a dus. Evident că nu mi-am propus eu să mă las, că nu sunt atât de deşteaptă. S-a întâmplat să mă doară gâtu'. (Şi-aici îmi vine să zic gâtu' mă-tii, da' nu zic). Acum, sincer, nici nu ştiu dacă să-mi doresc să mă doară gâtul toată viaţa sau nu... Ce-o fi mai rău oare? Eh, mă mai gândesc şi vă mai anunţ io, nu vă faceţi grji!

Cred că e cazul să mă întorc în câmpul muncii, aşa cum fac toţi oamenii mari. Mdea, prea am lălăit-o, cineva tot trebuie să beneficieze de talentile meli, de inteligenţili meli. Urmează să vedem pe capul cui aterizez şi cui îi fac viaţa mai frumoasă:) Chiar, unde m-aţi vedea muncind? Da, şi asta nu e tot, am în cap să mai fac o facultate şi nu la ID...

În rest, de mâine e luna mea! Nu cred că mai scot ceva inteligent di sub deştili astea săptămâna asta, deja am stors tot acum, aşa că vreau să-mi urez de pe acum La mulţi ani!, să-mi spun să fiu cuminte, ascultătoare, măcar până mă văd cu cadourile în braţe:) A, da, aceleaşi urări şi tot ce-mi doresc mie le doresc Corei şi Lolei, care au fost binecuvântate să se nască fix de ziua mea:)) Adică pe 3 a lu' april. Şi pupici!

15 comentarii:

Anonim spunea...

sa (ne) traiesti, ambasadoareo, la multi ani si la multi fluturi iti urez si eu! te si pup, ca tot e ocazie speciala!

World Wide Alinoi spunea...

La multi aaaaaaaani :D. Si distractie placuta la nunta. Pup

Ambasadoarea spunea...

Merci, fatî Barbie :)

Alina, da' de ce imi urezi distractie placuta la nunta de pe acum?

World Wide Alinoi spunea...

Stiu ca e devreme, da' nu mai stiam cand e. In iunie, parca... douazeci si ceva...
Ziua ta e pe 3 aprilie?

Ambasadoarea spunea...

Da, Alina, ma mira perspicacitatea ta:) Da, pe 3, sunt (aproape) o pacaleala :D

World Wide Alinoi spunea...

Da' cum adica te mira? :))
Am o prietena care e nascuta tot pe 3 :). Ce dragut.

dramaqueen spunea...

La multi ani, honey! Vrei sa-ti spun ca te iubesc, mi-e dor de tine in fiecare zi, as vrea sa fiu acolo ca sa fiu EU aia care te ajuta sa-ti alegi marturiile si sa compui textul pentru invitatii si care-ti inchide fermoarul la rochie in ziua aia si care sta cu sufletul la gura cand o sa fii intrebata daca "Il iei..."? Nu, n-o sa-ti spun toate astea pentru ca tie nu-ti plac astea siropoase. Si pentru ca oricum ar trebui sa stii ca asa e. Deci refuz sa-ti spun cata nevoie am EU de tine si in cate momente as fi vrut sa fumam repede o tigara impreuna si sa luam deciziile importante.
Asa ca o sa-ti urez sec "La multi ani!" si promit sa-ti aduc ceva frumos din Roma, in semn de pretuire :D.
Pupici dramatici!

metro rider spunea...

La multi ani si sa fii cuminte si nu neaparat ascultatoare, chiar si dupa ce primesti codourile... Sa fii iubita si pretuita, iar anul asta sa fie cel mai frumos din cati au fost! Te pupam cu drag, sa ne traiesti!

Unknown spunea...

Ai sa spui ca necioplitu a trecut pe aici si nu mi-a zis nici un parlit de lamultiani. Sau poate ca nu... Cum era cu solelei? Mi-a placut... La multi ani si sa cresti maricica! Sanatate multa, ca mintea ta are nevoie...

Cora spunea...

Sa fi fericita ! La Multi Ani! :) adevarul e ca a fost o super zi astazi :) Pup tare.

Liana spunea...

Stii tu :) Hugi :)

Sorin Grumazescu spunea...

La multi ani zabauco. Sa fii sanatoasa si sa ti se indeplineasca toate dorintele si sa ramaii la fel de nebuna ca si pana acum. La Muuuuuuuuuuuuuuulti Aaaaaaaaaaaaaaani! ;) Si pup.

Ambasadoarea spunea...

Multumesc pt. urari! Cu intarziere sau nu, cu referire la sanatatea mea psihica sau nu, toate m-au incantat :)

Anca Dionisie spunea...

Aiurita de mine si retardata :)))bine ca n-am asteptat sa iesi la pensie sa-ti zic La multi ani!
Pai si daca n-am asteptat...atunci zic "La multi ani, Ambasadoareo! Sa ramai tot asa de zapa..si frumoasa pana la adanci batraneti;)Ti pup:)

Ambasadoarea spunea...

:)) Anca, daca inca e aprilie, tot e bine:)) Merci, ti pup!