joi, 5 martie 2009

Leapşă cu zâmbete

Nu las să treacă nici o lună fără să mă mai dezgolesc puţin în urma unei lepşe. Şi consider că e lipsă de bun-simţ să nu le onorezi, atâta timp cât oamenii de la care le primeşti s-au gândit pentru o clipă la tine, atunci când te-au numit beneficiarul ei. Asta şi ca o explicaţie, şi ca o introducere. De data asta, Dreaming jewel mă pune în lumina reflectoarelor şi mă provoacă să îmi arăt toţi dinţii într-un zâmbet perfect:)) De fapt, 6, că despre asta e vorba, să vorbesc despre şase lucruri care mă fac să zâmbesc.
  • mă fac să zâmbesc oamenii, tinerii, care ştiu să iasă din tipare, fie îmbrăcându-se altfel, fie purtându-se altfel, fie făcând totul altfel, şi asta natural, din ei, fără nici o fărâmă de efort;
  • m-au făcut azi să zâmbesc florile primite de la naşul meu şi gluma lui semi-deocheată :)
  • mă fac să zâmbesc tâmpiţii mei de nepoţi care-s aşa de tâmpiţi;
  • mă fac să zâmbesc (şi să ţopăi în mine de fericire) cadourile, oricum ar fi ele;
  • mă face să zâmbesc marea;
  • mă fac să zâmbesc cocktailurile :D
+ un zâmbet amar (ştiu eu de ce amar), bonus.

La câte lucruri mă fac pe mine să zâmbesc, mi-a fost greu să fac un top, aşa că nu am făcut, doar am numit ce mi-a venit în minte în timp ce scriam:) Le provoc pe Cora, Barbie şi Alina să-mi zâmbească pentru că ştiu eu că o fac des;) Şi pe toţi zâmbăcioşii care ajung la mine pe blog, îi invit să se bage în seamă;)

3 comentarii:

Cora spunea...

Zambesc deja :) Puuup :)

Anonim spunea...

De data asta m-ai ratat :P Reao, cand in fine incepuse sa imi placa :P Mi-a fost dor de randurile tale, urato :P

Ambasadoarea spunea...

Welcome back, zuzo:) Dupa ce spui tot ce-ai facut, de-a fir-a par, poti sa treci si la lepse, nu te opreste nimeni :D