sâmbătă, 6 decembrie 2008

Tu eşti? Sau cine?

Am o veste foarte proastă pentru tine! Nu am vrut să-ţi spun până acum pentru că ştiu cum eşti, că o să suferi şi o să te afecteze foarte mult. Dar pentru că te cunosc m-am gândit că e mai bine să afli de la mine decât de la alţii. Nici eu nu ştiu ce să fac. Să-ţi spun ... să nu-ţi spun. În orice caz, e foarte grav. Nici mie nu mi-a venit să cred când am aflat. Totuşi odată şi odată va trebui să afli adevărul. Moş Nicolae nu există!

Cineva, nu ştiu cine, că nu cunosc numărul, mi-a trimis mesajul ăsta pe telefon. Vreau să îi spun doar atât: Te urăsc!
___________________
Şi la mulţi ani, copii!

10 comentarii:

Anca Dionisie spunea...

Sa-l urim impreuna!

Anonim spunea...

Si eu am primit tampenii d-astea pe mess. Dar continui sa cred :D

1321 spunea...

:))
Mda, si eu îi urăsc! Dar :( din păcate nu există şi ştiţi ce? Nici Moş Gerilă nu există... :((

Bine dacă mă gândesc mai bine i-aş urî p'aia de m-au păcălit c-ar exista aşa ceva...

Ambasadoarea spunea...

Anca, asa, facem iar un club;)

Liana, timp de o secunda mi-a batut inima mai tare dimineata, cand il citeam;;) Normal ca exista:D

Ăl fara nume, ba nu, ba nu, exista:)

Anonim spunea...

Ba existaaaaaaa. Mie mi-a adus vreo 12 ore de munca la serviciu sambata. :)))))

Ambasadoarea spunea...

Sorin , asta pentru ca nu ai fost cuminte, zic eu:D

Anonim spunea...

Eu am fost fooooooooarte cuminte :D

Ambasadoarea spunea...

Liana, inseamna ca si cadoul a fost pe masura;;)

dramaqueen spunea...

Nu, nu sunt eu :))

Ambasadoarea spunea...

Nu tu, da' te-am banuit de soiu' asta de rautate;;)