miercuri, 24 decembrie 2008

Google, my buddy

Oamenii care ajung pe blogul ăsta sunt nişte oameni speciali cu nevoi clar speciale. După ce m-am minunat de căutările lor, după ce am râs eu bine m-am gândit să vă împărtăşesc momentul, nu cumva să ies eu din tipare şi să fiu altfel. Aşa că, digg in;)
- ştii când te sun şi nu pot raspunde şi apoi îţi spun că nu era important? e pentru că au fost răi cu mine şi mi-e rău ş. Cum să gugăleşti fraza asta?
- aseara am inceput o carte noua, te vedeam printre randuri si asta ma face sa cred ca poate cateodata, la tine ma gandesc. Hai, nu ma-nnebuni!
- ma impac cu gandul ca toti vom muri mai devreme sau mai tarziu in sicriu vom fi. Să mori tu!
- ce sa mia duca mosu? Ai ghiciiiiiiit. Un DEX.
- melodia orice veste minunata. Da.
- cum sa te faci virgina fara himenoplastia? Am o idee. Năstruşnică, aşa. Nu ştiu dacă poţi. Nu ştiu dacă o să-ţi reuşească. Mă gândeam să-ţi zic să nu te fuţi, da' cred că-i cam târziu.
- are fluturele picioare? Da. Şi cur bombat.
- asemanari sufletesti intre fluture si om. Cu nemiluita. Nu că există asemănări, da' suntem chiar identici.
- cum sa fac sa zbor. Bagă-ţi un deşt în cur. Am auzit că funcţionează.
- cum sa invat practic magia la luna plina. Îţi zic eu, da' să nu mai zici la nimeni, da? Ia mătăluţă o ceapă mare, roşie, freacă-te cu ea bine la ochi, toarnă-ţi în cap cenuşa dintr-o sobă, tăvăleşte-te în bălegarul de la porci, lipeşte-ţi pe piele pene şi pune-ţi în sân coji de cartofi stricaţi. Apoi, dă-te cu capu' de pereţi şi poate cu puţin noroc, nu te mai trezeşti, da? Bineeee.
- maini curcubeu. Da. Să te bată la cur.
- rezumat despre ceva. Păi, dom'le, complicat.
- done, but with errors on page. Ha, ha, ha!
- penis ata prea scurta. Fimoză ii zice.
- fetita ce vorbeste prostii. Hai, mă, aşa mi s-a dus vestea c-aş fi?:))
- cum rezistam la porci. Nuuuu, ai înţeles greşit, nu trebuie să rezişti porcilor, îi meriţi!
- brebe. Tu-l cauţi pe Brebenel, mă? Pe fanul nr. 1 al lui Bănica jr.? O să plesnească de încântare când o să i te trimit. E la doi paşi mai încolo, deşi nu ştiu exact unde;)
- ce face zana fluture. Bine, mulţumesc de întrebare.
- let it snow fara muzica unui om. A unui animal atunci?
- fluturii zboara peste tot sau doar in stomac? Ţie-ţi zboară prin creier şi ţi-l face vraişte!
- veste noua minunata, o, ce veste minunata rezumat. M-aţi spart cu colindul ăsta!
- jocuri cu prosti adica cu dragoste. Ai potenţial!
- trilu lilu mirabela dauer. Îhî!

Acum îmi dau seama, după toate căutările astea, că blogul meu e un izvor nesecat de răspunsuri, inspiraţie, sfaturi şi tâmpenii. Şi că Mr. Google mă urăşte profund. Altfel nu îmi explic:) Sper ca cei care caută detalii despre nereciprocitatea in dragoste, cum poti uita ca te-a mintit, femei goale, sex femei goale patpoz, iubitul meu, vreau sa fiu cu iubitul meu, cum sa descopar daca ma potrivesc cu iubitul meu, lacrimile intalnit, fete care vor sa primeasca o palma in cur, metode de a uita pe fostul iubit, se pedepseste singur, femei in tate goale, iubire de zburat, imi amintesc prima noapte de dragoste şi alte rahaturi de genul ăsta să uite definitiv drumul spre fluturii mei. Pentru cei care se întreabă cum sa fac sa zbor, cum invat sa ma dau peste cap sau care şi-au dorit sa zboare am un sfat: Începeţi prin a zbura dracu' de-aici!

LE: sarpele care zboara, ce mai face iubitul meu, magie cum poti sa faci sa zboare lucrurile, atunci pitipoancele de ce nu se plang de burtosii cu care stau pentru bani?, cum sa ma invat sa ma sarut, vreau sa invat cum se fute, daca ai fluturi ai grija sa le coordonezi zborul, cum sa invat sa stau deasupra lui, cum sa futi o virgina, o persoana speciala sufletului meu, daca se insoara ma uita, cum o futa unu pe una in piscina, copil de 9 luni invata sa zboare, cati centimetri trebuie sa aiba o pula ca sa satisfaci o femeie?, sunt niste prosti ei nu stiu cat am visat sa zbor, cine zboara fara sa zboare?, calare pe fluturi urmatoarea :))

12 comentarii:

Anonim spunea...

TU NU ESTI NORMALA FATA. :)))))))))))))))
Am murit de ras. Hahahahahahahaha. Cred ca este unul din cele mai tari posturi pe care l-am citit vreodata. Nu de pe blogul tau. Din toate blogurile.
Sa ai sarbatori linistite alaturi de cine vrei tu si sa primesti multe multe cadouri. Si La Multi Ani! Pupi

Anonim spunea...

dupa comentariile tale esti cam obsedata de cur ... probabil nu ai :P

Ambasadoarea spunea...

Sorin, nu e meritul meu, ci al ... cautatorilor:) Dar, merci, ma binedispui! Sarbatori fericite si tie!

Sau poate e prea misto, prea bombat, prea "perfect", you will never know:)

vyanna spunea...

ce REA esti!

Ambasadoarea spunea...

Deci nu rea, ci REA! Di ci?;;)

Anca Dionisie spunea...

Rea da' buna!:)) Ambasadoareo, Un an suuuuper suuuper...mmmm...nunta,alea,alea...La multi ani fericiti si inspirati!:)

Ambasadoarea spunea...

Anca, merci :*
La multi ani fericiti!

World Wide Alinoi spunea...

Mor de ras :)))

Anonim spunea...

Nu ai gasit dilema asta:" Va rog din suflet sa ma ajutati in aceasta dilema: sa ma culc cu el si apoi sa-i zic “pa!”?" (despre fostul sot care doreste o reintregire a familiei)!!! Asa oameni, asa dileme! Sa vina criza ca pe voi oricum nu va afecteaza... Aveti creier de paduche!
La multi ani!

Ambasadoarea spunea...

Deddar, e mare tare gradina asta;;)
La multi ani si tie!

alina spunea...

:))
Nu ma mai pot opri din ras !!! mor aici :)))

Rux spunea...

:)) =)) =)) de 20 de minute tot rad :)) scuza-ma dar cu tne nici Mos Ene nu mai vrea sa imi faca vizite:)) =))