joi, 4 decembrie 2008

Îl iubeşte femeile

Nepoata mea se uită la el ca la un zeu şi i se agaţă de picioare în secunda în care îl vede intrând pe uşă. Dacă o bagă ceva mai mult în seamă, e terminată, se uită cu ochi-garfield la el, parcă hipnotizată.
Vecina (grasa) din tronson (pe care eu o bănuiesc că sare geamul şi vine de se cacă la noi în veceu:) are o fixaţie pentru el, de pe vremea când era singur, adică îşi belea ochii hulpavi de câte ori făcea omu' baie şi uita geamul deschis.
Sor-mea, maică-mea şi bunică-mea sunt leşinate. I-ar da mâncarea din gură dacă i-ar fi foame, l-ar cocoloşi şi l-ar umfla pân-ar pocni.
Mă-sa îi dă toţi banii pe care-i cere, râzând că nu-i mai primeşte înapoi. S-a prins şi ea că reprezintă pentru el o sursă nesecată de fonduri complet nerambursabile:)
Căţăloaica lu' Chirilă parcă-şi pierde minţile când îl vede şi cu balele atârnându-i în colţurile gurii îl aleargă prin toată casa, doar-doar o avea norocu' să o mai mângâie încă o dată.
Femeile de la muncă l-ar înrăma şi l-ar lua acasă dacă ar şti că găsesc înţelegere la bărbaţii lor.
Toate clientele cu care intră în contact îs leşinate, dar nici unele nu se compară cu alea de la ING, care îi zâmbesc ca proastele, de parcă ar fi ultimul bărbat de pe faţa pământului.
Naşa îl cocoloşeşte şi îi ia apărarea de câte ori mă iau de el, ca şi cum eu aş fi bestia, nemernica şi ciudata.
Prietenele mele îl consideră cea mai bună partidă posibilă, un bucătar desăvârşit, un armăsar, un preaminunat şi nemaiîntâlnit specimen şi se întreabă ce-am făcut eu sa-l merit şi dacă n-aş putea să li-l dau lor:D

N-am nici un sprijin, nici o înţelegere! Înnebunesc! Salvaţi-mă!
Beau-ul meu a devenit idolul femeilor de pe întreg teritoriul judeţului. Evident că mă enervează;;) Tre' să încep o campanie împotriva lui sau împotriva lor, a tuturor:D

8 comentarii:

Anonim spunea...

Judecand prin prisma teoriilor psihanalitice dezvoltate de batranul Freud si facand o analiza hermeneutica a textului de mai sus, parerea mea e ca tu nu vrei decat sa te lauzi ca pe beaul tau il iubeste toata lumea, inclusiv tu. Reclama mascata, zic!

Ambasadoarea spunea...

:)) Barbie, m-ai lasat fara cuvinte, cu un :D pe fata:))

Alia spunea...

:)))) beau-ul

Ambasadoarea spunea...

:D

Anonim spunea...

nu te asteptai la asta de la mine, nu? :)) Desi eu tot cred ca am avut dreptate :P

Ambasadoarea spunea...

Barbie, cum i-am spus si Lianei azi, ii fac atata reclama pe blog in speranta ca voi scapa eu de el:)) Si de recunoscut tot nu recunosc. Nimic:D

dramaqueen spunea...

Eu iti inteleg framantarile. Stiu ca pentru tine e foarte dureros sa fie el in centrul atentiei si nu tu. Numai ca el e bun si dulce si frumusel si cumintel. Si tu... cam tot... asa... :D. Da, eu sunt una dintre prietenele care l-ar vrea pentru ele dar o sa te las totusi sa-l ai, ma sacrific in numele dragostei. Dar in noaptea nuntii sa stai cu ochii pe el ca pe butelie ca nu stiu daca nu cumva o sa fur mirele. FUR am zis, da? :D

Ambasadoarea spunea...

Fa honey, esti tradatoare, bestie, nemernica, am crescut un sarpe la san, te-am facut mare si desteapta si acum tu ce faci?:) Oricum, in calea voastra nu pot sa stau, e prea mare dragostea dintre voi:D