miercuri, 24 decembrie 2008

Ambasadoarea urează


Sărbători fericite tuturor!

Nu, nu-mi place! Meritaţi mai mult! Tre' să vă fac o urare ca lumea, deşi, ca să fiu complet sinceră, eu încă mă uit pe geam, mă duc repede în sufragerie şi mă mai uit o dată la brad, sub el sunt nişte cadouri, mă uit în frigider şi da, tobă e, sarmale da, toate sunt cum trebuie, dar ceva nu se leagă! Ceva nu e la locul lui. Ceva lipseşte. Am înnebunit? Cum să fie Crăciunul dacă afară e soare de primăvară? M-am intoxicat cu tot felul de colinde, am făcut cură violentă cu filme crăciuneşti, colinde, poze cu zăpadă ... nimic nu merge, nu ţine vrăjeala! Drept pentru care, m-am hotărât să-mi bag picioarele şi să nu-mi mai impun stări pe care nu le am şi poate, dacă am noroc, de la miezul nopţii voi fi... in the mood;)

So, Crăciun fericit şi toate alea-alea pe capu' vostru să vină! :)) V-am pupat!

13 comentarii:

Razjudec spunea...

Craciun fericit!

Anonim spunea...

Credeam ca sunt singura nebuna care are o stare ciudata :)

Craciun fericit, dresoare de fluturi ;)

Ambasadoarea spunea...

Merci, Razjudec!

Liana, eu incepusem sa-mi revin cand am vazut ca ninge. Numa' bine, s-a oprit:( Alea-alea si pupici, bonus:)

Adrian Manolache spunea...

craciun fericit!

Anca Dionisie spunea...

Linisteeee....vine Mosu':)) Craciun de vis!pooop!

Cora spunea...

Craciun fericit , draguta mea. Sa fi iubita, colindata, fericita si ce mai vrei tu...si sa ne vedem si noi la anu :) Eu abia mai respir de atata munca..si azi am lucrat pana la 6...pff...

Anonim spunea...

Craciun fericit si tie. Sper ca ti-a adus mosul tot ce ti-ai dorit. :)

Ambasadoarea spunea...

Adrian, bine-ai venit, Sarbatori fericite!

Anca, ce-a adus mosu'?;) Si la multi ani!

Cora, merci, sper sa ai niste zile linistite, calde si amuzante;) Ti pup si ne vedem la anu' sigur!

Tomata, sa zicem;)
... and a happy new year!:)

Mihaela Chelaru spunea...

Pana la urma a venit si zapada mult-asteptata, cand aproape toate sperantele noastre se epuizasera, au aparut si primii fulgi de nea ca un mic miracol.
Sarbatori fericite!

Ambasadoarea spunea...

Multumesc, Mihaela, da, mare minune ca a nins intr-un final;) Un an nou fericit!

Minicoleta spunea...

Aproape ca nu stiam unde sa-ti trimit si eu un fluturas...din ala cu zapada...ca tot tanjesti dupa ea...citesc si recitesc cu zambet larg cele scrise de tine...multe daruri...fluturate cu bucurie catre tine pe 2009...drag, mirela :)

Ambasadoarea spunea...

Mirela, ma bucur ca-ti place la mine-n ograda:)

Minicoleta spunea...

hihihihihi...imi plac mai ales fluturii de la tine din ograda..ca slava cerului...ai din plin!

la mai multi si mai veseli in 2009...sa-ti tina trena...miresica!
:)

drag,
mirela