sâmbătă, 27 decembrie 2008

Şobolanul râde:)

Mă strâng de gât, mă ciupesc de obraji şi se înnoadă în mine stări fără nume, fără capăt. Niciodată mai mult decât în perioada asta a anului nu am ghiveciul ăsta de amintiri în mine şi-mi trec prin faţa ochilor, ca prin vis, o suită nebună de imagini cu mine tăvălindu-mă în zăpadă, lăsând urme pe care aş fi vrut să le regăsesc şi la anul şi la anul şi la anul... cu mine pe sania trasă de o maşină, cu mine şi râsul meu de şobolan-din-desene-animate, cu mine râzând, cu mine plângând, cu mine ţinută de mână, cu mine uitată, cu mine visată. Poate că e un amestec fericit de vin fiert, sfârşit de an şi o arhitectură de emoţii perfect proporţionate, dar în ce fel îmi râd ochii şi cum dansează clipele şi cum s-au potrivit toate când dincolo de geamurile, nici prea curate, nici prea murdare, s-a lăsat dezvăluită zăpada mult aşteptată!

Sau poate doar sunt beată! Hai, noroc!:)

10 comentarii:

Anca Dionisie spunea...

Hai noroc,Ambasadoareo...Vinul fiert cu scortisoara...ma omoara:)

Anonim spunea...

stiu, e cea mai nostalgica perioada a anului... si eu patesc... prea multe ganduri dau de gandit...

Adrian Manolache spunea...

stii tu...starea de bine nu miroase tot timpul frumos:)

sarbatori fericite...macar acuma sa ne distram ca o sa fie un 2009 dezastruos

Ambasadoarea spunea...

Anca, fara scortisoara nici nu se poate;)

Barbie, da, si intr-un fel e bine ca-i asa;)

Adrian, nu cobi, nu vorbi urat si nu fi obraznic! O sa fie un an minunat si punct:)

Dan Gheorghe spunea...

la multi ani si toate cele bune in 2009!!!

Ambasadoarea spunea...

La multi ani, Dan Gheorghe!

vyanna spunea...

mai uita-te odata! daca ai zapada, vin la tine!

Ambasadoarea spunea...

Deci, hai!

Desi, acum, depinde ce intelegi tu prin zapada:D

vyanna spunea...

cat sa te tragi cu sania si sa te bulgaresti.. :)

Ambasadoarea spunea...

Tu vino si, daca nu mai vezi zapada inseamna ca joaca v-ati ascunselea cu tine si tre' s-o gasesti:))