miercuri, 17 decembrie 2008

Aleea Faimoşilor

Mă gândesc de ceva vreme la asta. Dacă s-a mai gândit cineva înainte, soarta!, înseamnă că sunt mai puţin genială decât mă consider, dar n-o să mor dintr-atâta concluzie. Eu zic că avem cu ce. Zic că dacă mi-aş fi urmat ponirile adolescentine şi aş fi ajuns să joc şi pe altă scenă decât cea a proprie-mi vieţi, mi-ar fi plăcut să merit să fiu acolo. Că e vorba de actori sau de cântăreţi, nu contează. Deşi nici când eram mică şi proastă nu am avut fixaţii idolatrizante împinse în tabăra absurdului pentru vreo dragă figură publică, recunosc că am un nume în minte care ar sta numa' bine acolo.
Şi pentru că eu sunt alfa, începutul, curiozitatea şi visul, declar că mi-ar crăpa inima-n chept de încântare şi că m-aş duce zilnic să lustruiesc (pam-pam!) steaua lui Cristi Minculescu:) dac-ar fi să existe şi la noi un fel de Walk of fame, mai pricăjit şi mai de la ţară, că na!, aşa ne stă nouă bine:) Şi nu consider că ar trebui să ofer şi explicaţii pentru alegerea mea. Nici voi nu sunteţi obligaţi. Doar să-mi spuneţi ce nume aţi vedea strălucind pe Aleea Faimoşilor, da? Bineeeeee;)
________________________________________________
Aseară i-am visat pe Bonjovişti. Iar se gândesc la mine? Ce nebuni sunt!:))

11 comentarii:

Cora spunea...

Ah...crezi ca ar functiona ? Cum la noi criteriul valoric e aproape inexistent, poate ne trezim cu vreun Copil Minune pe Alee :)

metro rider spunea...

S-ar putea sa nu fie o idee rea ...
Daca ma gandesc bine, ar fi cateva stelute pe care sa calce romanii ...
Doar sa nu le vina ideea alora de la "10 pentru Romania", sa ne trezim cu cine stie ce blestematii pe trotoare ! :))

Ambasadoarea spunea...

Cora, ma sperii. Nu, nu-i voie cu specimene de genul pomenite de tine. Ar fi culmea culmilor:| Si tot n-ai zis un nume;)

Alice, si? Pe cine ai in minte? Nu ma lasa sa fierb:)

Oana spunea...

Eu i-as face o steluta lui Lucian Blaga, chiar daca ar fi post-mortem;)

Cora spunea...

Pe cine...pe cine...:) pai...hai sa fie Marcel Iures.

Ambasadoarea spunea...

Oana, iti inteleg alegerea dar una dintre conditii (nescrise, de altfel) e ca omul in cauza sa mai respire;;) Deci, mai baga un nume:D

Cora, nu ma asteptam sa-l numesti pe Iures.

Cora spunea...

Daca l-ai ales tu prima pe Minuculescu...:)

Anonim spunea...

Eu as lustrui un pic o stelutza a lui Dan Puric!:p

Ambasadoarea spunea...

Stiu, Cora:D Nu-i nimic, eu nu sunt posesiva:)

Alina, interesanta alegere. Recunosc ca eu, in ceea ce priveste cinematografia/regia/teatrul... sunt mai pe langa;;) Si e interesant ca dintre atatea si atatea posibilitati l-ai ales pe el, intai si-ntai;)

Anonim spunea...

A fost un pic "ce mi-a venit prima data in minte" alegerea mea. M-am gandit prima data la Olga Tudorache(fiind influentata si de faptul ca oamenii care si-au exprimat parerea s-au dus spre teatru), dar trebuia sa fie cineva cu "mai multe talente" - un pic de lider de opinie, un pic de scriitor(mai degraba literat), un pic de geniu - mai mult din toate:)Am avut ocazia sa-l vad la niste repetitii ale trupei "Passe partout" - e delicios:)

Ambasadoarea spunea...

Super. Eu nu m-as fi gandit niciodata la numele astea. Si de asta, mi s-a parut ideea cu Aleea Faimosilor atat de buna. Se pare ca e lipsita de ecou. Din pacate:(

Merci, fetili!