joi, 8 ianuarie 2009

Leapşă curioasă

Ok, am primit prima leapşă pe anul ăsta de la Tomata cu scufiţă. Pentru că oricum nu vreau să scriu despre alte chestii care îmi populează mintea, o să încerc să mă achit onorabil de ea, numind preferinţele anului 2008:
  • Mâncarea anului: după secunde întregi de gândit, am găsit-o. E ciorba grecească, clar!
  • Băutura anului: Cu riscul de a dezamăgi, aş trece aici ceaiul, pentru că mare avânt am mai avut în a cumpăra diverse sortimente şi a încerca să fac tot felul de cocktailuri ceaioase.
  • Party-ul anului: Buuun, aici aş trece întâi dansul din Vama Veche, relatat tare pe scurt aici, toate zilele de la mare, alea de la Bucureşti, cu concert Byron, party-ul de ziua mea, care a schimbat cursul vieţii mele:) şi tot restul zilelor în care am râs ca un şobolan murat:)
  • Patul anului e clar patul nostru cel nou şi îndelung căutat.
  • Piesa anului sau artistul anului, da? Bineee: Păi, Byron. Paraziţii în continuare, graţie beau-lui. Şi ca să scurtez, Guerilla;)
  • Site-ul anului: Păi... pitzipoanca:) Habar n-am.
  • Blogul anului: E unul... Învăţ fluturii să zboare parcă îi zice:) Da' ştiţi de ce? Pentru că datorită lui am cunoscut nişte oameni mişto şi pe mine mai prinţesă decât mă ştiam.
  • Ruda anului: Aici i-aş numi pe toţi Chiriloii, cu tot cu câine, pentru că s-a instalat un alt soi de apropiere de când am fugit de acasă;) Se pare că le sunt muuult mai dragă ... de la distanţă:)
  • Gafa anului: A fost să cred că nu ştiu ce vreau când era clar că ştiu ce vreau!
  • Prietena anului: Aceeaşi de vreo 10 ani încoace, "diamantul meu neşlefuit";)
  • Iubitul anului: The one and only... my beau!
  • Îmbrăcămintea anului: Fuste, eşarfe, lălăituri;)
  • Excursia anului: La mare, dom'le! Cum care mare?! Marea mea:)
  • Vorba anului: Nunta;)
  • Sportul anului: Înotul. Şi statul degeaba.
  • Filmul anului: Serialele.
  • Cartea anului: N-am nici una citită anul trecut, căreia să-i dau titlul ăsta;)
  • Parfumul anului: Al lui.
  • Jocul anului: Maimuţăreala. Şi bloggingul;)
Ştiu că vă aşteptaţi să vă dau iar în cap cu leapşa asta, dar de data asta n-am s-o fac, deşi mă roade curioazitatea pân' la os şi dacă tot mă provocaţi aş da-o apropiaţilor blogului meu, care este, dar nu o dau că am zis că nu o dau, ceea ce înseamnă că dacă vreţi, v-o dau, dacă nu, nu!:D

7 comentarii:

Unknown spunea...

frumoasa "leapsa" ;))

Anonim spunea...

Deci nu esti previzibila :D Cand am citit leapsa la Tomata pe blog si am vazut cui a dat-o am deschis cu frica blogul tau :))

Cora spunea...

O iau eu :) ca la cate prostii am scris in ultimul timp, e o ocazie sa-l mai "reabilitez" :):)

Ambasadoarea spunea...

Florin, da, minunata;)

Liana, eram precisa. Na ca de data asta am fost cuminte:)

Cora, ci bini! Da' dupa "baia"-n zapada, am inteles;)

Unknown spunea...

intersanta ideea... si frumoasa... dara asa am un feeling ca anul asta nou e deja... vechi
cele bune

Razjudec spunea...

tipul acela mi-a lasat un comment.a incercat sa se scuze;)

Ambasadoarea spunea...

Flavius, si copilaroasa;) O, nu, nu vechi, nu inca;;)

Razjudec, ala e un FAN foarte infocat:))) Merci, totusi, ca m-ai pus la curent. Si eu care credeam ca toata lumea ma iubeste de nu mai poate:D