luni, 26 ianuarie 2009

Brăila în imagini














... într-o zi banală de 24 ianuarie;)

8 comentarii:

Unknown spunea...

frumos:)

Razjudec spunea...

uite..vezi ce urat au facut?nu stiu daca ai mai fost inainte,insa pe republicii,centrul istoric,cretinii au facut sosea.
ce idioti

Ambasadoarea spunea...

Razjudec, poate ma lamuresti tu ce e cu atatea cladiri cu potential, dar cu geamuri sparte si abandonate, ca eu m-am speriat;) Ceea ce am presupus si noi ca e centrul vechi al orasului, mi-a placut tare mult mie, nu mai fusesem pe acolo. Cu toata parerea de rau, Braila nu prea e un oras frumos...

Razjudec spunea...

hmm.ba e un oras frumos.e orasul meu.
raspunsul la geamurile sparte cred ca e :zona e locuita de tigani,unele case nu mai sunt locuite si nu are cine sa pun geamuri.habar n-am.asa sunt de cand sunt eu mic.de 4 ani am fost foarte rar pe acasa.eu nu am vazut strada asta care s-a construit.

Ambasadoarea spunea...

Inteleg conceptul "e al meu, deci e frumos";) Tocmai de asta, ma simt usor jignita (...) daca se spune despre Galatiul meu ca e naspa.
Nu e zona locuita de tigani (nu parea, cel putin), de fapt, nu sunt locuite casele alea si par a apartine statului si ar fi frumoase, daca...

PS: Ma bucur ca te-am plimbat prin Braila cu pozele mele;)

World Wide Alinoi spunea...

N-am fost in Braila, asa ca nu stiu daca e frumos sau urat.
Si Bucurestiul e plin de cladiri de genul asta, cu geamuri sparte, cu fatada cojita si in paragina rau de tot...
Putinele care au avut "norocul" sa fie renovate, s-au transformat in viloaie, pierzandu-si farmecul si apartenenta la vremurile de alta data :(.

Ambasadoarea spunea...

Alina, cred ca aproape orice oras le are, pacat de ele ca au asa un farmec degeaba...

Nicusor de la Braila spunea...

Imi place sa ma plimb cu iubita mea pe faleza.