marți, 27 ianuarie 2009

Leapşă neagră

Am revenit la vechile mele obiceiuri şi m-am apucat iar de furat. De data asta, leapşa a fost găsită la Innuenda, sper şi-am să mă rog să nu mă dea în judecată pentru furt calificat:) Deci...

- Ce îţi place să faci atât de mult încât ai plăti pentru asta?
Deşi îmi dau seama că nu sunt cu mult diferită de ceilalţi şi nici mai cu moţ cum îmi place mie, răspunsul meu e legat tot de călătorii, excursii şi plimbări.
- Dacă ai afla azi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
Fix începând de mâine, aş înceta să îmi mai cumpăr haine şi-aş ieşi pe străzi în combinaţii dubioase, aşa cum îmi doresc de mult, fără să îmi mai pese de ochii lumii, m-aş tunde scurt, m-aş vopsi într-o culoare nepământeană. În primul an aş face un copil, care ar fi o fetiţă, evident, şi m-aş interesa, că am auzit eu că se poate, cum fac ca naşterea să fie un moment orgasmic, nu chinuri odioase, după ce scap de prejudecăţi şi alte alea. În al doilea an aş mai face un copil, mai mult ca să repet prima experienţă, pentru că zic că o să-mi placă:) În al treilea an aş mai face un copil, şi în al patrulea şi în al cincilea:D Asta, aşa, ca să le rămână amintire celor care mă iubesc. Nu ştiu de unde aş avea bani, dar nu consider că e problema mea, cei care vor să nu fie bântuiţi după ce n-oi mai fi, vor trebui să cotizeze pentru ca eu să-mi nasc copiii în ţări diferite:)
- Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?
Hell, nooooo! N-aş mai face nimic din ce fac acum, nu la fel, în orice caz. Probabil că numai imaginaţia mea mi-ar fi limita.
- Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară?
Doamnelor şi domnilor, s-a descoperit singura femeie de pe planetă care poate fi şi un psiholog de succes şi un actor renumit şi un avocat de temut şi un scriitor de elită! Închinaţi-vă ei!:))
- Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funereră?
Tâmpita asta mi-a umplut viaţa de culoare, ce mă fac fără ea?!
- Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?
Hi, I'm not here, but my bones are. Leave them a message.
- Când erai mică ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?
Habar n-am. După ce am acum, cred că nu mi-am dorit nimic:) În orice caz, nu am fost la fel de amuzantă ca aia care a zis că vrea să se facă macara.
- Ce ai face, dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
Păi mă simt foarte bine, pentru că înaintea mea Innuenda deja a negociat ce era mai important, so I'm a supărgărl şi supărgărlele pot să zboare, pentru că vor să zboare:)
- Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?
E o tâmpită! Asta pe la spatele meu, nu? Că doar eu voi fi pe-acolo, trebuie să fiu pe-acolo!
- Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt alea 3 întrebări pe care ţi le-ai adresa?
Ce dracu' faci? ( ridică-te de-acolo şi nu mai da ochii peste cap!); Crezi că ţigările-s de vină?; Cum a fost să trăieşti 147 de ani, fă tâmpito?

Ca nu cumva să se supere careva pe mine, lepşuiesc în stânga şi-n dreapta pe cine-apuc, fără număr:) Pentru că îi bănuiesc sau îi ştiu cu umor, să vedem ce zic Tomata, Barbie, Honey, Cora (cu care abia aştept să beau un ceai), Liana, Alina, Blonda gânditoare, Sorin, Ăl fără nume, Oana şi Răzjudec.

13 comentarii:

Oana spunea...

Mersi de leapşă:))

Mihaela Chelaru spunea...

interesanta leapsa, crezi ca o pot prelua si eu intr-un viitor apropiat?

p.s. mi-ar face placere sa facem schimb de linkuri! numai sa-mi dai de veste printr-un email (il gasesti la profilul meu) daca esti de acord!

Cora spunea...

Uff..nu pot sa dorm :) hai ca ma apuc de leapsa :):) Da..si stiu o super ceainarie :)

dramaqueen spunea...

Honey, nu esti normala! Am crezut ca pocnesc de ras sau ca imi disloc mandibula cel putin. O sa preiau minunata leapsa dar acum trebuie sa muncesc pentru tine :). Tu apuca-te de facut copii, ca-ti cumpar eu bazinul in care sa nasti orgasmic. Hai ti pup, zuza tampita!

1321 spunea...

=))

Încă nu te+ai întâlnit cu Cora? Să vă fie ruşine...
Să scrii şi despre ceainăria în cauză ;)

1321 spunea...

Gata... Răspunsei la oracol, pardon, la leapşă.

Dar încă mă gândesc... Dacă ai afla azi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
Deşi consider că planeta-i supra-populată... răspunsul tău la întrebarea de mai sus mă face să mă gândesc cum ar fi fac şi eu cinci copii, în cei cinci ani, cu cinci femei, de pe cinci continente...

Just a thought. ;))

Ambasadoarea spunea...

Oana, n-ai pt. ce;)

Mariana, cand vrei.
PS: Nu.

Cora, doar stii ca-s distractive lepsele astea;;) In rest, sa curga ceaiul, ca de vorbit avem ce:D

Honey, cre' ca ti-ai imaginat cum as sta io in cadita aia si cum m-ai freca tu pe spate cu buretele sa ma relaxez:)))

Al fara nume, greu cu intalnitul da' bun ca are cine ne tine evidenta:)) Si nu-mi mai batjocori leapsa numind-o oracol, ca doar vezi ca e distractiv:)

Ambasadoarea spunea...

Mihaela, scuze ca te-am rebotezat, graba e de vina;;)

dramaqueen spunea...

No freakin' way, honey, ca sa zic asa :). Nu te frec pe nicaieri! Dupa ce ca o sa astepti si un copil si un orgasm, sa te mai consolez si eu pentru atatea lucruri bune? Asta e treaba de beau' :))

1321 spunea...

:| da' nu batjocoream... chiar mi-am amintit cu placere... de oracole... si am raspuns cu placere la întrebări... seamănă cu oracolele. Şi e chiar mişto, ne distrăm.
;)

Anonim spunea...

Promit sa raspund la leapsa in weekend. Sunt foarte aglomerat (sf de luna). Am voie? :p Am, ca stiu ca tii la mine. :ppppppp

Anonim spunea...

Cam ca in clasa a saptea, asa.

Ambasadoarea spunea...

Sorin, biniiiiii, fiiii;)

Mircea Popescu, asa, si?