miercuri, 14 ianuarie 2009

Fricile Ambasadoarei

Dacă nu mi-ar fi frică că mă otrăvesc de una singură, aş încerca şi eu să compun mâncăruri atât de dubioase că-mi plouă-n gură numai gândindu-mă la combinaţii care să conţină ananas, piept de pui, alune, ciuperci chinezeşti, sos de mango şi tot felul de nenorociri delicioase.
Dacă nu mi-ar fi frică că înnebunesc de atâta plăcere, aş fi curioasă să experimentez senzaţia a 10 orgasme, unul după altul:).
Dacă nu mi-ar fi frică de singurătate, de regrete şi de dor, mi-ar plăcea să plec în lume de una singură.
Dacă nu mi-ar fi frică de ridicol, cu ce haine m-aş mai îmbrăca!:)
Dacă nu mi-ar fi frică că pot muri din cauza asta, aş vrea să pot trăi doar cu dragoste, ţigări şi ceai.
Dacă nu mi-ar fi frică de eşec, m-aş băga iar în afaceri, deschizând un magazin special.
Dacă nu mi-ar fi frică că nu l-aş putea iubi atât de mult cât merită, aş adopta un copil negru.
Dacă nu mi-ar fi frică că am muri toţi de foame, aş mai adopta şi unul mongolez şi încă unul pe care nu-l iubeşte nimeni şi vreo doi gemeni abandonaţi.

Atâta mi-a venit în minte acum, evident că fricile mele se întind în multe zări şi mare le mai e întinderea! Liana, cea dătătoare de leapşă, e mulţumită?:) Hai să vedem căt îs de fricoşi: Sorin, Anca (care pare că nu-şi mai găseşte locul) şi Cora, care mă ameninţă că mă duce la teatru, să mă înece în cultură:)

10 comentarii:

Unknown spunea...

dak nu ar fi frik nu ar fi viata..:)

Anca Dionisie spunea...

@Ambasadoarea- "iupi" asta-i leapsa de....reanimare:))ochei...fricile AncaiMca

@Florin- Ohooo...si ce viata ar fi fara ele...oau;)

Anonim spunea...

temerile tale sunt cat se poate de normale, ambasadoare draga. si e tare bine cand nu'i nimic spectaculos...

Anonim spunea...

DaCA nu ar exista K eu as fii fericita :P

Si da, me multumita :)

Anonim spunea...

Daca nu vine din nici o parte leapsa asta, o fur si eu de la tine. :)

Ambasadoarea spunea...

Barbie, chestiile spectaculoase le pastrez secrete:)

Liana, bun;)

Tomata, daca nu as fi crezut ca ai facut odata leapsa asta, te lepsuiam din prima;) Se pare ca m-am inselat, dar abia astept sa vad cat esti de fricoasa:D

Anonim spunea...

Pfiuuuu e greu tare. Chiar nu stiu.
Cred ca imi e frica de fiecare zi ce vine, mi-e teama ca nu o sa-mi indeplinesc visurile, mi-e teama de trecut, ni-e teama ca vine momentul in care ii voi pierde pe cei dragi, sau ca vine momentul in care cei dragi nu o sa ma vada pe mine...mi-e teama de multe lucruri.
Si tot ca sa destindem atmosfera (cum am incerct si in postul cu "Folosim cuvinte prea mari"), mi-e teama de cutremur si mi-e teama ca nu vom bea si noi, macar o data, o cafea impreuna. :d

Ambasadoarea spunea...

Sorin, dear, te-a luat gura pe dinainte (vorba vine:); leapsa era "Ce ai vrea sa faci daca nu ti-ar fi frica?" si trebuia afisata la tine pe blog, da' te iert, ca prea ma mai faci sa rad:)

In rest, se pare ca noi, oamenii, nu suntem chiar atat de diferiti, ma conving de asta in fiecare zi;)

Apoi, tot ca sa destind atmosfera, de ce cafea?:)

Anonim spunea...

Ca sa zic asa...my middle name is "Ma izbesc ca surdu-n doba". Asa fac de fiecare data. Da' stii ce bine e? Si stii ce sufar ca-s asa repezit? :d

Ambasadoarea spunea...

:) Da, cred ca plangi in pumni, intr-un colt acum:)) Nici nu m-a deranjat in vreun fel, doar am simtit nevoia sa o fac pe grozava:D