luni, 1 noiembrie 2010

20/20

1. Ești într-o situație unde drepturile individului nu există. Trebuie să alegi între Umilință și Bătaie. Tu ce alegi și de ce?
Nu-mi surâde ideea de a primi șuturi în coaste și pumni în gură, dar dacă sunt într-o astfel de situație, sigur e pentru o cauză nobilă deosebită, iar eroii nu pot fi umiliți.
2. 3+4= 5 este posibil?
Sunt pesimistă, cred că nu.
3.Dacă cineva mâine îți pune pe masă 1 milion de euro și îți spune să omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
Banii n-au fost niciodată o motivație pentru mine. Reacția mea la o astfel de propunere ar fi să râd în hohote.
4. Spui întotdeauna adevărul?
Nu întotdeauna, dar suficient de des cât să incomodeze.
5. Ești la un pas să îți realizezi cel mai mare vis al tău. Pentru a reuși trebuie să faci un compromis pe care în mod normal nu l-ai face. De reținut e că de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tău pentru totdeauna. Ce faci?
Nu, aș zice că nu aș face. În plus, nici nu cred în definitiv la modul ăsta, așa că, dacă s-a ivit o ocazie să-mi îndeplinesc visul în urma unui compromis, o să se ivească și ocazia de a o face fără el.
6. Ai înșelat, furat vreodată?
Eu zic (și știu) că n-am înșelat, dar cine știe ce părere au cei care-au trecut prin viața mea?!
7. Ce părere ai despre zicala: Creează-i unui om DORINȚA și se va fute pe ele principii, vise, etc?
Măcar să se fută protejat cine o face.
8.Ți s-a făcut vreodată o observație negativă în pat? Dacă da, care a fost aceasta?
Da, maică-mea mi-a spus că ar prefera să doarmă pe cărbuni încinși decât cu mine în același pat. Se pare că o pocneam prin somn :D
9. Ești în situația de a decide într-o situație fără ieșire. Trebuie să ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alți 5 miliarde. Dacă nu-i sacrifici pe cei 1 milion, atunci vor muri toți. Care e decizia ta?
Nici una. N-aș putea să hotărăsc eu nimic în situația asta .
10. Ce aplicație/formulă matematică ne poate da răspunsul =123456789?
Da. Să răspundă cel căruia îi pasă.
11. Pentru ce sumă ți-ai închiria timp de o săptămână partenera/ul?
Ca să-l închiriez, ar trebui să fie un bun care să-mi aparțină.
12. Dacă nu ai avea ce mânca, ai da în cap cuiva?
Nu-s motivată. În plus, îmi rămân suficiente resurse după naștere ca să mă descurc binișor o perioadă:)
13. Când ai făcut ultima oară sex și cu cine?
Da. Nici măcar nu știu la ce se referă întrebarea asta:)
14. Îți prinzi partenerul în pat cu o altă persoană, în timp ce fac sex. Cum ai reacționa?
Nu știu, sunt complet imprevizibilă, dar s-ar putea să fie o faptă prevăzută de legea penală:)
15. Dacă ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar fi primele 7 lucruri pe care le-ai face? 
 Aș schimba modalitatea de a aduce pe lume copii. Și încă 6 lucruri la care nu mă pot gândi acum:)
16. Dai bani la cerșetori?
Câteodată.
17. Mâine e sfârșitul lumii. Ai 24 de ore la dipoziție. Ce ai face în aceste 24 de ore?
Nu, n-are cum să fie mâine. Eu nu mi-am cunoscut încă fata:)
18. Ești într-o celulă de 2/2 cu încă un partener de 10 ani. În tot acest timp ai fost supus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Într-o zi ți se oferă posibilitatea de a scăpa de toate acestea. Trebuie doar să-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celulă timp de 2 ani. Ce alegi? Să te chinuie în continuare sau să-l chinui tu pe colegul de celulă?
Dacă sunt deja de 10 ani închisă, e clar că fapta pentru care am ajuns acolo nu e chiar una de admirat, ba poate chiar o crimă. Ceea ce mă califică pentru alte fapte de genul ăsta. Iar după 10 ani de chinuri groaznice, nici om nu cred că te mai poți numi.
19. Într-o zi te sună cineva și îți spune că știe cel mai groaznic secret al tău. Dacă nu-i dai ce și cât vrea, va spune tuturor. Dacă s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai clădit, ai pierde totul. Ce vei face în continuare?
N-aș putea trăi sub șantaj. În plus, n-am secrete care să mă facă să pierd totul.
20. O părere personală obiectivă despre autorul care ți-a trimis leapșa. Minim 50 de caractere.
Nu știu cine e autorul, dar Oana e one hell of a women :D

Pentru că ar trebui să o dau mai departe la 8 persoane, iar cititorii mei sunt restrânși la număr în acest moment, îi las pe ei să decidă dacă au chef de-o leapșă sau nu. Pam-pam.

Niciun comentariu: