sâmbătă, 17 iulie 2010

Are mama o fetiță frumușică foc:)

Ieri și-au luat zborul toate neliniștile și-au prins contur visele și dorințele noastre. După ce ni s-a confirmat că sarcina își vede liniștită de ale ei și că totul e cât se poate de normal (mare ușurare a fost pentru mine după atâtea gânduri nașpa) ni s-a spus că se pare că vom avea o maimuță, nu un maimuțoi:) Una frumoasă, dacă e să mă întrebați pe mine, agitată ca o zvârlugă. Ne-am emoționat amândoi ca niște proști și abia când am ieșit am realizat că îmi înțepenise pe față un zâmbet cine știe de când.

Apoi, gândiți-vă cum mă simt că, nu numai că s-a îndeplinit ceea ce mi-am dorit atât de mult, dar asta vine după ce la 7 săptămâni am avut acel vis în care Dani îmi spunea că este fată. Nu e amazing? Ba e, și eu mă simt copleșită și fericită!...

11 comentarii:

Anonim spunea...

Sa-ti traiasca, si sa fie tot ce-ti doresti! Ma bucur pentru bucuria ta!

P.S. : Nu vrei s-o cheme Annemarie? :))

DCTiron spunea...

Felicităăăăări!!! Uite cum aveţi cui să puneţi numele Astrid :)) :D

Ambasadoarea spunea...

Multumesc pt urari!
Desi ambele nume sunt frumoase, maimuta noastra are unul numai al ei pus deoparte:D

delia spunea...

Bravo pt fetica! Si eu vreau o mandra, dar primim si o mandrete de băiat! Sa crească si sa stea cât mai mult in burtica!

Anonim spunea...

chiar...ai facut cinste cu o pizza cu ton (am recitit post-ul cu visul)? daca nu...trimite una la Suceava si chiar ca o sa o mananc cu pofta :)))
FELICITARI

femeia fericita spunea...

cateva zile am fost deconectata de la net (ca-z mi-o mers rau de tot, conita, si mie si puiului) si de-abea am asteptat sa apuc la o tastatura si la o leg. la net, sa vad daca n-a dat bebele din picioruse.

fataaaa, tare ma bucur sa aud vesti bune. daca inca tot nu ma crezi ca-si bate creierul joc de noi in timpul sarcinii, si ne umple cu tot felul de stari si frici si fericiri -fara prea mare leg. cu realitatea- reciteste-ti post-urile de amu-s 2 sapt...

va pup si s-azim de bine. tati ce zice?

Ambasadoarea spunea...

Anonim, saptamana asta fac si cinstea, poate ajungi in Galati:)

Elena, am citit ceva pe blogul tau de o criza a puiului tau, sper ca totul e bine acum si ca n-o sa se mai intample.

Domnul beau e ceva de genul "o sa am casa plina de fete, eeee, cand ii implantam cip?":)) El si-a dorit, ca si mine, sa fie fata, dar cel mai mult, sa fie un copil sanatos... pt mine inca e o minune cum se intampla toate.

Ambasadoarea spunea...

Merci, Delia! Da' ia zi, cand te apuci de scris?:)

Flore... spunea...

Ce dragut!Sa va doriti amandoi fetita si sa o si aveti !Sa fie sanatoasa in primul rand ... fericita, norocoasa... si sa va bucurati de toate momentele impreuna!

Ambasadoarea spunea...

Da, Flore, de aia zic ca sunt coplesita... multumim pt urari, aceleasi le trimit inapoi spre voi.

delia spunea...

ma apuc cam sapt viitoare, dupa ce merg din nou la eco si unde sper sa vad ceva acolo, ca data trecuta era f mic si invizibil:); intai sa ma asigur ca e bine si apoi incepem cu scrisul, abia astept:)!