miercuri, 2 iunie 2010

99,9% bullshit

Nu știu ce-am făcut să merităm asta, dar am fost invadați. Sigur nu e doar o strategie de marketing și sigur nu după primul deștept s-au luat și umătorii, nuuu, i-a lovit inspirația pe toți, pe rând, fără să știe unul de altul, ce coincidență fericită! Iată-ne în anul de grație 2010, un an deosebit de prosper, un an al inovațiilor care liniștesc pretențiile oricărei casnice. Sigur, se poate și mai bine, se putea să fie chiar perfect, chiar de tot perfect, dar cum să nu te mulțumești cu nesperatul procent de 99,9%? Diferența e infimă. De fapt, eu cred că diferența de 0,1 e un exces de inteligență din partea creatorilor, ei au creat un produs perfect, sigur că da, dar în marea lor modestie și bună-cuviință, au lăsat să se creadă că e loc de mai bine, n-au putut îndura ca oamenii să-i divinizeze pentru așa grozave realizări. Noi, muritorii de rând, suntem extaziați! Avem dintr-un foc, ca niște premii care ne-așteaptă doar pe noi, pentru buna noastră purtare și pentru cât am îndurat în anterioara eră plină de întuneric, mizerie și duhori, o listă întreagă de bunătățuri (părea mai lungă în mintea mea):
- odorizant wc care omoară 99,9% dintre microbi
- spray cameră care omoară definitiv 99,9% acarieni și alte lighioane domestice
- detergent de rufe care curăță 99,9% dintre pete.
Ce nebunie! Cât noroc pe capul nostru că s-au inventat aceste produse! Eu nici n-am nevoie de lupa magică să cercetez milimetru cu milimetru să văd câți acarieni dintr-o sută mai suflă după ce-am trecut eu prin zonă, cu fantasticul spray de cameră. Sunt pe deplin convinsă de puterile acestor produse magice!

NOT!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Interesant. Chiar nu mi-am pus niciodata problema asta.
Deasemenea, e posibil sa omoare doar 70% din microbi, si atunci cand te imbolnavesti (Doamne fereste!), ei sa fie acoperiti, ca doar nu au garantat 100%.
Dragut! Probabil te simti mai bine, dar mai zi si de burtica atunci cand crezi ca merita.

Anonim spunea...

Interesant. Chiar nu mi-am pus niciodata problema asta.
Deasemenea, e posibil sa omoare doar 70% din microbi, si atunci cand te imbolnavesti (Doamne fereste!), ei sa fie acoperiti, ca doar nu au garantat 100%.
Dragut! Probabil te simti mai bine, dar mai zi si de burtica atunci cand crezi ca merita.

Ambasadoarea spunea...

Annemarie, nu stiam ca am doritori chiar de "ganduri din burta", eu ma gandeam ca stresez maxim cu subiectul asta. O sa mai scriu, sigur ca da, azi am facut-o pe glumeata incercand sa-mi pacalesc greata, de exemplu.

Virtualkid spunea...

Producatorii acestor minuni sunt, toti, invataceii lui Nichita. In felul lor repeta "lectia despre cub", insa, intr-o varianta foarte comerciala....

Ambasadoarea spunea...

Nichita ar plange cu lacrimi fierbinti in fata acestei manifestari:)