luni, 28 septembrie 2009

Rece, rece, rece

- Eu te-am ales să-mi fii iubit. Nu prieten. Nu mă jigni spunându-mi că vrei să rămânem prieteni. Dacă timpul, viaţa, soarta şi ce-o mai fi superior deasupra noastră vor hotărî că putem fi, vreodată, pe altă planetă, let it be, dar acum bagă-ţi în cur dorinţa asta. Cu prietenie ţi-o spun.
Nu ştiu dacă poţi să te simţi altfel decât jignit când auzi propunerea asta. Să iubeşti pe cineva cu toţi ficaţii, să te doară despărţirea de el ca şi cum ţi-ar ghilotina totodată şi corpul şi sufletul, să plesneşti, să te descompui de dorul lui, un dor ca o foame să te roadă de dinăuntru spre margini şi el, preaiubitul, cel care ţi-a construit poteci şi autostrăzi spre sufletul lui şi-acum că le cunosti pe toate, când ai învăţat cu ce viteză să aluneci spre el şi de care dintre semne trebuie să ţii cont, acum să le vezi pe toate cum dispar, se surpă, una câte una, şi nu mai există nici un drum spre inima lui pentru că el, azi, îţi spune că ar vrea să rămâneţi prieteni. Prieteni!

- Şi să facem ce, dragul meu prieten, noi doi împreună? Să jucăm macaua la ceas de seară? Să bem câte 5 beri şi să gârâim care mai de care mai cu foc? Să vorbim despre pizde şi cum să faci să te bagi în seamă cu ele? Să ne ducem gunoiul dimineaţa la aceeaşi oră? Să ne facem unul altuia supe când suntem răciţi? Să ne împrumutăm prezervative şi bani? Să ne povestim episoade amoroase? Să ne vopsim părul la acelaşi coafor? Sau poate să ne futem ocazional, că doar prietenii la nevoie se cunosc, nu? Noi, mă? Aşa am ajuns?

Lasă, nu răspunde.

7 comentarii:

Ionouka spunea...

>:D<

Tomata cu scufita spunea...

Auzi, da' tu parca te-ai maritat. S-o schimbat ceva intre timp? :-s

Ambasadoarea spunea...

Ionouka, nu stiu ce sa zic, tu maritata, eu maritata si ne imbratisam asa-n online? Ce-or sa zica sotii nostri?:))

Tomata, de asta cateodata ezit intre a publica sau nu "din astea", pt. ca se interpreteaza. Dar imi e mai usor sa scriu la persoana intai, desi nu traiesc eu momentele astea;)

Daiana spunea...

My dear, te-as contrazice intr-un fel (numai intr-unul!), dar mi-e ca se impune ceva cofi pentru usurarea argumentatiei :). Deci cind? :)

Anonim spunea...

taios taios taios. :)

Monica Bildea spunea...

Ha! Depinde. Daca relatia a fost confortabila, departe de a fi fost aiuritor de pasionala, pot. Altfel, inca mi se mai inmoaie genunchii si ma rasuscesc pe calcaie in directia perfect opusa. Iubirile cu scantei nu sunt multe, dar nu se dilueaza de tot niciodata. Au timpul de injumatatire (a intensitatii sentimentelor) maaare. Prin "ramanem prieteni", cred ca se intelege ceva de genul "si nu ne vom ura din dragoste pana cand moartea ne desparti".

Ambasadoarea spunea...

Tru, ma, iubirea apa nu se face:D