miercuri, 13 noiembrie 2013

Mini-poveste 3: Love at first sight stinks

L-am ales. Eu l-am ales. Nu el pe mine. 
Îl văzusem în dimineața aia în Mega Image, se uita pe eticheta unei pâini și-n timp ce făcea asta degetul mare de la mâna dreapta se plimba pe celofan în sus și-n jos, ușor, abia perceptibil. Mi s-a făcut gaură-n stomac când am văzut. 
Nu sunt o fire organizatorică, n-am nici o atenție pentru detalii, obișnuiesc să nu remarc ce-i în jurul meu, dar cumva, în dimineața aia, deși sunt și mioapă și uitucă (ochelarii iau mereu altă cale decât mine,) am avut ochi pentru asta. M-am despărțit cu greu de imaginea degetului plimbător și-am ridicat privirea. U-uuuuuuuuui, cum stătea cocoțat așa mândru pe gât, față de mine, capul părea la înălțimi amețitoare. M-am întors cu spatele și-am început să râd ca o idioată. Ahaha, probabil că de-acolo sus nici nu mă vede! Ahaha, dacă m-ar lua în brațe probabil că... Ah, să mă ia în brațe, cum o fi!... Mă întorc repede și ia-l, dobitoaco, de unde nu-i! 
Damn it, degetele mele în părul lui încurcat, palma mea mică în palma lui mare, buzele lui pe ceafa mea și de-a lungul coloanei, mâinile lui pe harta erogenă a corpului meu!... eram cu mintea plecată pe planeta asta sexuală, în timp ce pe planeta asta cu Mega Image mergeam aiurea printre rafturi, când mă pomenesc zicând cu voce tare whaaaaat thhheee fuuuuuck?!. Mă agățase de nas un miros dezgustător de transpirație care m-a orbit parțial și m-a făcut să mă clatin pe picioare.

Și iată-l.

3 comentarii:

Anonim spunea...

:)))))
Era interesant sa aflam ce s-a intamplat mai departe....Dar asta-i scopul, nu? Putem alege fiecare o continuare...Eu, de exemplu, aleg sa cred ca tocmai facuse jogging si avea astfel o mica scuza. Si c-au trait fericiti pana la adanci batraneti!!! :)))

Alina

Ambasadoarea spunea...

Da, da, fiecare cu continuarea lui, ce atata mura-n gura:))

Anonim spunea...

Da' rochia ei de mireasa cum a fost? Aaahhh? Nunta mare? Copii? Catei? :)
Da' el? Frumos? Elegant?
El...e un norocos! :P

Alina