miercuri, 21 august 2013

Despre cumpărături online, în general și în particular

S-a întâmplat ca într-o zi să descopăr pe fundul yahoo-ului, un mail scris și corect și nice-așa (da, știu, sunt o snoabă, mă atrag textele scrise așa:p) în care eram rugată să vorbesc despre experiența mea cu-cumpărăturile online, la care să mai adaug încă una: tomky.ro

Why not?, mi-am zis, shopping-uiesc online și n-o fac de nevoie, ci de plăcere, ca orice treabă serioasă:p Dar de când a apărut fericirea-n viața noastră cu alaiul ei de flori, n-am mai trăit plăcerea pe care o simțeam când îmi cumpăram MIE  o rochie, MIE o geantă, MIE, orice, căci toate pentru mine erau! Nu m-a mai interesat, pur și simplu, mă plictisea teribil uitatul după haine adulte. Intram în magazine mixte și mă duceam glonț spre raionul de copii, ah, ce bucurie! Eh, nu vă faceți griji, încep deja să văd semnele vindecării!:p Cred că în ăștia aproape 3 ani nu mi-am comandat online nimic de îmbrăcat, dar asta și pentru că mi se pare mai greu cu potrivirea mărimilor la mine, decât pentru ea, iar țăci foarte nasoale nu mi-am luat.

Așea, divagarea fiind realizată, să continuăm. Deci am pășit în acest magazin să văd despre ce e vorba și să plasez o comandă, dotată fiind cu privirea de babă cârtitoare, dar, șoc, baba a tulit-o plictisită pentru că nu era nimic de cârtit: site-ul e prietenos, simplu, curat, aerisit, nu ți se încurcă ochii în cap căutând butoane și informații utile, totul e la îndemână, la vedere. Hainele pentru categoria de vârstă în care e și Iris sunt colorate și mișto, dar eu când văd buline în fața ochilor, îmi pierd mințile, așa că prima îmbulinată, prima comandată. Bineînțeles că-s mai multe care mi-au plăcut, dar ca să nu scriu cu ciudă acum :p, n-aveți decât să descoperiți singuri, mai ales că acum au și reduceri. Ce-aș mai vrea să văd în magazinul lor? Păi încălțăminte, da, acum au doar vreo 2 modele de Tikki (cărora cred că le-ar sta mai bine într-o categorie aparte, decât la grămadă cu hainele:p), poate că în viitor vor aduce și altceva pentru picioare (ex)bebelușești. În rest, din punctul meu de vedere, dacă se folosește formula materiale de calitate+design mișto+preț ok (da, se poate!), clienții nu numai că vor veni, dar mai ales, vor reveni:)

Închei cu regulile mele privind hainele irisești:
1. Nu cumpăr niciodată haine exagerat de scumpe. 
Sigur, nici nu-mi dansează miliardele în portofel, dar nici nu leșin (și nici nu vreau să ajung în vârf de apoplexie) dacă irisu' decide să se târâie cu curu' în iarbă sau să facă plajă pe cimentul mâzgâlit cu cretă sau smoală. Am niște tresăriri când văd tricouri sau rochii simpatice pătate definitiv de zoaia aia malefică făcătoare de baloane, dar n-am întrerupt niciodată o joacă frumoasă cu țipătul de groază nu pune mâna/piciorul/curul că te murdăreeeeeești!, ci mai degrabă râd îngăduitor ca proasta, dă-i înainte, fă-te ca porcu'! Hainele, deși leșin intern la vederea lor (un paradox foarte interesant ăsta), sunt doar haine.
2. Bumbac pentru contactul direct cu pielea.
3. Mă holbez și la hainele pentru băieți. De câteva ori chiar i-am luat niște tricouri/bluze mișto de la ei, sper să mă ierte, acum că au aflat crudul adevăr :D
4. Ca să le cumpăr, (nu) trebuie (decât) să arate altfel, să fie funny, în culori și combinații de toate felurile, ce mare brânză (e asta)! Ha, doveditor, într-o zi o să v-arăt albumul cu haine irisești de pe Pinterest :D

Un comentariu:

Cristi spunea...

Ti-as recomanda sa folosesti si comparatoarele de preturi atunci cand faci cumparaturi online. Sunt foarte utile si poti cumpara produse mult mai ieftine cu ajutorul lor. Poti incerca compara.ro, shopmania sau price.ro