luni, 1 iunie 2009

Şi iată că mă pot numi mireasă!

Extras din jurnalul zilei de 29 mai: Mi se pare că n-o mai scot la capăt. Că mă înec ca ţiganul la mal. De gât mă strânge cu duşmănie o mână invizibilă cu 5 degete speciale: degetul mare al grijii, arătătorul învinuirii, mijlociul silei, inelarul lucrurilor îndelung căutate şi definitiv rămase ascunse şi degetul mic al neputinţei. O mână cu greutate, deşi invizibilă. Dacă mai adăugăm atâtea transformări fizice care se produc în noi, în exteriorul nostru, transformări care nu ştiu de unde vin, ce vor de la noi şi cât timp rămân pe capul nostru, lipsa rochiei şi muuuulte alte detalii alungătoare de somn şi înmulţim cu restul de 28 de zile rămase, toate astea adunate cu o grijă absurdă, aberantă, cretină că ... nici nu mai zic... în rest, toate merg ca pe roate! Îmi cumpăr cu dărnicie orice alte rochii decât aia de mireasă, alţi pantofi decât ăia de mireasă, alte bijuterii decât alea de mireasă. Îs o afaceristă desăvârşită!

Nu am crezut că o să mi se întâmple asta aşa, deodată. Nu eram pregătită. Nu am văzut semne pe nicăieri. Nu m-a avertizat înainte vreun vis, vreun horoscop. Şi totuşi, în data de 1 iunie, de-aiurea, în oraşul meu, la un târg, s-a întâmplat minunea şi a doua rochie probată a fost să fie A MEA:) E ca un tort, atât vă zic, şi din fericire, nu am luat-o cu mine acasă, că de-ar fi fost aşa, nu ştiu dacă mă mai convingea cineva să mă dezbrac de ea, să nu dorm în ea, să nu ies să iau pâine în ea. Până sâmbătă când va intra în posesia mea mă perpelesc şi o visez în fiecare seară şi mă tem de ce-i mai rău: că la a doua vedere nu mai e nici o sclipire între noi două:|

11 comentarii:

Sorin Grumăzescu spunea...

Sunt stresat. E alba? Te rog, spune-mi. :D

Ambasadoarea spunea...

Nu e, deloc nu e alba. Gata, poti sa nu-ti mai rozi unghiile:))

Liana spunea...

Deci finally! Daca tu ti-ai gasit rochia inseamna ca imi iau si eu licenta :D

Anca Dionisie spunea...

s'mor io...imi dadura lacrimile...ah, babeta sentimentalicioasa de mine...:)
sa fiti frumoase, nebunelor! tu si rochia...:)

dramaqueen spunea...

Thank God it's over!!! Abia astept sa te vad varzoasa... adica... frumoasa! :D Pana atunci o sa exersez in oglinda vorbele alea dulci pe care zici ca vrei sa le auzi. Cu alte cuvinte, mai am 25 de zile sa invat sa mint :P.
Te pupa fondanta-sefa!

ma'am p spunea...

ce misto! chiar azi am fost cu semi-cumnatica mea -asa ne alintam noi ca inca nu suntem oficial cumnate :))- sa probeze rochii de mireasa, si si-a gasit si ea una superba.
miresico, mai e putin!

Liana spunea...

Dude... miresico suna ca naiba!

A-30-something spunea...

Ce bine!!! Ma bucur ca ai gasit-O in sfarsit! Sunt sigura ca va fi dragoste si la a doua vedere, daca au iesit scantei din prima!

Ambasadoarea spunea...

Liana, precis!

Anca, nebuno, merci;)

Hon, sa exersezi ca in ziua aia vreau sa fiu mintita ca arat divin:)

'maam p, putin-putin, da' parca nu mai trece:)

Leah, da, am reusit si sper sa nu-mi arat iar calitatile de "cănuţă, om sucit!" cand o sa o revad:)

Liana spunea...

NU! Calitatile alea vor ramane ascunse. Macar pana te mariti :P Te rog? :)

Sorin Grumăzescu spunea...

Uffff, gata. M-am linistit. Si abia astept sa te vad. Hai ca nu mai e mult:).