vineri, 5 iunie 2009

I need help!

Mult help. Quality help!
Ajutaţi-mă să aleg! Nu mă pot hotărî asupra melodiei pe care vom dansa pentru prima oară în seara nunţii. Asta deşi mă tot gândesc de vreo câteva luni. Nu pot să aleg, niciodată n-am fost în stare să aleg un singur lucru când mai existau pe faţa pământului atâtea şi atâtea alte variante, mai ales că alegând într-un final rămâneam cu regretul şi cu gândul tot la ce am lăsat în urmă, cu ideea că era mai bun, mai frumos, mai interesant... a, ba da, parcă cu bărbaţii din viaţa mea a fost mai simplu:) Parcă.

Later edit: Cred că înţelept din partea mea ar fi fost să întreb din prima ce melodie aţi alege pentru nunta proprie şi personală. De fapt, asta voiam să ştiu;)

24 de comentarii:

Bianca Tămaș spunea...

Deci... nu stiue exact cine canta sau ceva... :) I se zice "Once upon a december". E un vals superb, zic eu. :) Apare si in coloana sonora a filmului animat "Anastasia". :)

A-30-something spunea...

Mi-e greu sa zic... Alege o melodie care sa insemne ceva pentru voi doi. Poate prima pe care ati dansat impreuna, poate ceva care se potriveste relatiei voastre.

Anonim spunea...

iris-baby

Sorin Grumăzescu spunea...

Andre Rieu - Second Waltz http://www.trilulilu.ro/claudiu57/5bde67e98ab914
:)

Ambasadoarea spunea...

Bya, da, e misto, dar "december" cu iunie parca nu prea se pupa:)

Leah, pai da, asa trebuia, dar n-avem, nu una (semi)lenta cel putin...

Iris e personal;)

Sorin, superba recomandarea ta!

Minicoleta spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=XizkUw07wxE - mie imi place melodia, nu e tocmai un vals dar mi se pare ca se potriveste...

Sa aveti petrecere reusita si asa cum v-o doriti voi sa fie...si in plus multaaaaaaaaaaaaaaaaaa fericire sa curga peste voi!
drag,
mirela

ma'am p spunea...

uite o varianta http://www.youtube.com/watch?v=vTulHEmjVkE

si a doua http://www.youtube.com/watch?v=_rcs1OC2Sus&feature=channel_page

bine, daca nu vrei neaparat vals, ti-as putea recomanda, versurile sunt superbe http://www.youtube.com/watch?v=crdAXQg-omI
dar cantata de etta james, numai ca nu gasesc pe youtube varianta de studio.
gata, te las, ma opresc :))

World Wide Alinoi spunea...

Te roooog, nu one upon december! Toata lumea il foloseste pe asta pentru dans. De parca e musai, ca vaccinul din copilarie.
E cam greu sa-ti recomand ceva, ca nu stiu ce-ti place tie. Dar din ce zici, eu inteleg ca ai cateva variante, dar nu stii ce sa alegi. Sau poate ma insel...
Pot sa-ti zic pe ce-as dansa eu la nunta mea :D. "Odessa Medley" de pe coloana sonora a filmului Everything is illuminated.

Unknown spunea...

poate cea mai potrivita melodie sa fie prima in seara nunti... sa fie aceea care ia prins pe miri singuri la un moment dat si ia facut sa simta ca sunt singuri intrun vid... ceva care lea captat atentia si inima spre celalalt

alina spunea...

am intrat pe blogul tau pentru ca nu stiu cum sa-mi pun pe blog o melodie de fundal , cand intri in blog sa cante, cum aflu? ma poti ajuta cu un raspuns te rog...alina

alina spunea...

blogul meu e www.dolceneea.blogspot.com

Tomata cu scufita spunea...

Uuuuu, ce frumos.
Io propun Sarah McLahan (sper ca am scris bine) - Angel. :)

Muuult mult imi place si mi se pare potrivita pentru primul dans. :P

Liana spunea...

Am stat... am gandit... m-a lovit asta cand nu gandeam :)

http://www.youtube.com/watch?v=RU1t4Py78pw

Bai, stii ca mi-e ciuda ca nu o sa te vad ATUNCI? :(

Ambasadoarea spunea...

Merci pt. urari si recomandari! Cred ca totusi vom alege un vals. Si daca nu va fi vals va fi Bonjovica. Si daca nici Bonjovica nu va fi, sa fie ceva Bryan Adams. Si daca Bryan nu poate, atunci sa fie Queen. And so on:)

Alina, cum te-ai convertit la "world wide"? :)

Liana, sa-ti fie:D
Darrrrr, poate ma prinzi in toane bune si vezi macar niste poze:))

Sorin Grumazescu spunea...

De ultim moment si daca vrei sa iesi putin din "tipare" http://www.youtube.com/watch?v=7mpIBfXwJnk
Show me heaven. Nu asta ar trebui sa-i spui?! :)

Sorin Grumazescu spunea...

Si insist pe versuri. :)

Alina Zaharia spunea...

Hop si io: stiu ca vei valsa pe Bongiovica, dar vreau sa scap macar turma:p
http://www.youtube.com/watch?v=UDQ9f2eEixM

Ambasadoarea spunea...

Sorin, deloc nu-mi place. Sa nu ma bati:)

Alina, mult m-a mai miscat melodia ta...

World Wide Alinoi spunea...

Simteam nevoia de-o schimbare :)). Da' nu-s foarte multumita de asta, mai caut...

Copila blonda spunea...

Ce ati hotarat in final???

E frumos sa fie o melodie cu insemnatate pentru voi, dar sa nu fie lălăita din pădure, că talanga-balanga când eşti singur pe ring, adică nu singur, dar toţi se benoclează şi aşteaptă tumbe...hmm

propun leonard cohen - dance me to the end of love. Şi versurile sunt senzaţionale. Şi Time of my life, dar e cam second-hand parcă.

Ambasadoarea spunea...

Propunerea ta, blondo, am trecut-o pe lista;) Cred ca de hotarat fix in ziua aia o sa ne:)

Copila blonda spunea...

si nu faceti repetitii?! :p

Ambasadoarea spunea...

Ehh, ai muri de ras daca ne-ai vedea repetand :D

Anonim spunea...

good start