miercuri, 15 ianuarie 2014

I was blind, but now I see:p

 Cu mulțumiri și love eterne pentru cea care m-a adus, într-o joacă, aici.

De fapt, da, renunțarea la fumat te urcă pe scara evoluției personale o treaptă, te aduce la același nivel cu cei care nu au fumat niciodată (doar din acest punct de vedere) ori cu cei cu vechime în renunțare, dar te pune și pe una superioară față de cei care încă fumează. Nu, nu spun că le ești superior, zic doar că actul renunțării la fumat este superior actului de a continua să fumezi:p

Nu mă gândeam niciodată la efectele fumatului. Adica da, le cunoșteam (vag) și le ignoram (artistic): mie nu are cum să mi se întâmple asta, după care îmi trăgeam obloanele peste ochi și peste urechi și gata, eram safe. Nu eram și nu sunt safe nici măcar acum , iar de unele riscuri o să fiu legată încă 5, 10, 15 ani ori chiar forever (iar pentru femei, știți, s-au dat bonus riscuri mai mari și mai felurite decât la bărbații fumători, dar ce, vă miră?!:p).
Nu mă gândesc la fumat ca la regretul vieții mele, mă feresc să-l îmbrac în hainele astea grele pentru simplul motiv că nu mai contează. Dar nu pot să nu mă gândesc la o chestie și-mi spun privind la aia care eram acum aproape juma de an (OMG!): uite cât de cool sunt cu țigara asta între degete, ce idei îmi vin și ce exprimare fluviu am când scutur scrumul în scrumieră, ce relaxant e să o am pe ea sprijin, cum mă răsplătesc cu câte una pentru fiecare ridicare din pat sau cafea sau apel efectuat sau sau. Și în timp ce eu eram atât de cool fumând, îmi spoream pe nesimțite șansele să fac cancere pulmonare, avc și toate alea:p Dar eram cool.
Da, ce să faci și tu, la un moment dat începi să propovăduiești. Credeai despre tine că n-o să faci asta, că nu te privește ce fac alții cu banii și plămânii lor, că ești un fost fumător, cu ani vechime, care știe și n-o să uite niciodată ce e fumatul, când și de ce îți aprinzi ÎNCĂ o țigară, cum miroase prima țigară din zi și ce gust are țigara atunci când nu-ți dorești altceva decât să-ți aprinzi una. Dar te schimbi. Toate deciziile pe care le luăm, ne schimbă cumva.

So, n-ați vrea să vă lăsați toți de fumat? Poate când vor fi copiii noștri mari nici nu vor mai exista pe fața pământului! :D

Niciun comentariu: