duminică, 9 noiembrie 2008

Ochii care nu se văd se uită printre rânduri:)

Deşi am senzaţia că am cu 10 ani mai mult decât vârsta la care ar fi trebuit să citesc cartea asta, mi-a picat în mâini cotrobăind în cutia cu cărţi a unei prietene. Că tot zic, n-am înţeles niciodată de ce unii oameni îşi ţin cărţile în cutii sau în saci sau, mai rău, chiar le aruncă. Şi da, mă amuză teribil Jurnalul lui Adam şi al Evei, aşa cum şi l-a imaginat Mark Twain, că despre ea este vorba.

Că tot mi-am adus aminte, dacă mai există devorator de cărţi care să nu fi auzit de ediţia de lux oferită cado de ziarul Adevărul şi care, minune mare, îşi pierde vremea pe blogul meu adorat, tre' să spun că e o ofertă pe care nu ai voie să o ratezi;) Aşa că, fii pe fază! Eu deja îs disperată şi îngrozită că s-ar putea să nu mai apuc, motiv pentru care i-am dat sarcină lu' beau' meu ca la 8 dimineaţa, începând cu 13 noiembrie, să ia la rând toate Rodipeturile din oraş, evident cu ameninţarea că doarme pe canapeaua din sufragerie (care nu există), dacă vine fără:))

14 comentarii:

Anonim spunea...

Mama a devenit obsedata de colectia de la Saptamana Financiara. De aia eu am ajuns la curent cu cartile cu spioni :)) Deci foarte probabil sa urmeze si adevarul :))

Ambasadoarea spunea...

Liana, eu deja devin paranoica cu cartile astea. Ca sa ma linistesc si sa fiu sigura ca nu ratez nici o bucata, tre' sa ma duc sa-mi fac abonament:) Today:D

Oboiteir spunea...

Si eu m-am amuzat are cand am citit cartea, cu aceeasi senzatie de prea tarziu, dar tot a fost bine. Eu am prins-o la Cotidianul, tot maniaca pt intregirea colectiei :)

Anonim spunea...

Si eu am de gand sa imi cumpar colectia de la Adevarul. :D Biblioteca mea se va mari si nu imi pare rau deloc. Numai ca tre' sa ma duc cu o zi inainte sa le platesc sa mi le tina tanti de la ziare, ca daca nu... raman fara ele. Oare se pot cumpara si de altundeva?

Ambasadoarea spunea...

Oboiteru :) Decat deloc... Oricum, pentru mine a fost o surpriza tare placuta;)

Tomata, observ o adevarata isterie:D. Bine ca totusi ai o tanti la ziare;) Cand am sunat azi la ziar mi s-a spus ca se lucreaza la o varianta de abonament strict pentru aceasta colectie, dar inca nu e oficiala. Eu la metoda asta o sa recurg;)

Anonim spunea...

Chestia cu tanti de la ziare suna mai mult decat misto... maine dimineata ma duc :D

Ambasadoarea spunea...

Liana, noroc cu Tomata;)

Anonim spunea...

cu scufita :))

Anonim spunea...

mie, sincera sa fiu, si sa nu imi sariti in cap...mi se pare urata metoda...mi se pare absurd sa dai mita sa cumperi carti...si sa dai mita sa iei altora norocul din momentul respectiv de la chiosc si cere cartea. Stiu ca daca nu noi, atunci altcineva va recurge la metoda asta, dar...bafta oricum! :)

Ambasadoarea spunea...

Oboiteru, nu e vorba de mita, ci de valoarea numarului + carte, pentru care, ca sa fie sigura ca nu le rateaza, plateste inainte;)

Oboiteir spunea...

Am inteles la ce te refereai...asa se intampla si la Cotidianul cand a aparut. Dar daca tanti de la chiosc nu vrea sa ti-o puna deoparte, din n motive, tre sa ii dai ceva pretul ziarului, ca sa vrea...deci e un soi de mita ;)

Ambasadoarea spunea...

Da, se poate, dar stii ce e culmea? Eu nici cu mita nu am reusit:( Deci, fuck off, am alte metode de a citi cartile pe care le am trecute pe lista;;)

World Wide Alinoi spunea...

Ai reusit, pana la urma, sa iei cartile?
Incearca si varianta mea, cu mailul, daca n-a mers altceva pana acum.

Ambasadoarea spunea...

Alina, n-am reusit, m-am resemnat si n-am mai incercat nici o varianta:( Oricum, nu ma interesau toate, pe unele le-am citit, asta e:|