luni, 14 iulie 2008

Vis mort

-Ce te uiti asa la mine de parca m-ai cunoaste?
-...
-Nu, nu semanam. Nu ducem aceleasi lupte.
-...
-Tu esti un vis mort. Si te-a mancat in cur si mi-ai promis ca n-o sa pleci de langa mine, ca o sa-mi umpli mereu ochii de lacrimi de fericire... mi-ai spus, tin eu minte cum mi-ai spus ca n-o sa ma uratesc niciodata, ca o sa am aripi si nici un cer n-o sa fie prea departe sa nu-l pot atinge...
-...
-Ai mintit cu nerusinare, nu te uita la mine ca si cum nu ai sti despre ce iti vorbesc. M-ai furat!S-au dus dracu' toate visele, si nu!, nu mai am bagheta magica. Nu mi-ai lasat nimic. Te vad cateodata, cand lumina nu este asa puternica, cum stai intr-un colt si scrii intr-un caiet cu marginile murdare de dulceata de nuci si te mai uiti la mine si iar scrii... Ce tot scrii acolo?!

-Taci, ca si-asa nu imi pasa! Da, nu mai am aripi, si ce?! merg cu taxi-ul! In orice directie. Cateodata ajung unde vreau cu avionul sau cu autocarul. Da, nu rade!

2 comentarii:

Anonim spunea...

auzi draguta,si mie imi mai mor visele din cand in cand si nu fac atata galagie!ce,n-ai invatat inca sa le ingropi adanc si sa arunci peste ele munti de tarana?esti prea sensibila,in viitor va dauna frumusetii tale!

iulia nadi

Ambasadoarea spunea...

Auzi, ma-ta-i draguta:) Si sensibila.