sâmbătă, 29 iunie 2013

Pierdut abilități sociale, nu mă declarați încă sălbatică

- Bună, ce faci?
- Yaaay, bunăăăăăăă, bineeeeeee, tuuu?,
după care, întâi încet, apoi dinceîncemairapid, fââââââââsss.s.s.s.
Și gata, m-ai pierdut, dorm cu ochii deschiși în fața ta, nu te mai aud, nu te mai văd, ești una cu copacul. Nu știu de unde m-am ales cu lipsa asta de interes (și probabil de bun-simț, pe alocuri), ori am în viața mea persoane extrem, extrem de plictisitoare (ok, da, am, chiar am:p), ori viața mea socială ar trebui să se întindă și dincolo de parcurile cartierului și asta urrrrgent.
Nu știu exact când s-a întâmplat asta, dar am devenit așa o speriată de bombe că-mi vine mie să-mi dau 2 palme după ceafă, doar-doar oi vomita odată apucăturile astea. Obișnuită să văd aceleași fețe, mormăi automatizat aceleași și aceleași rahaturi, mi-e silă de cuvintele astea repetitive și seci care mi se-nvârt în gură plictisite, mi se lipesc de cerul gurii ca-ntr-un final să le scuip scârbită în urechile interlocutorilor mei plicticoși ca naiba, atât de plicticoși că se cred interesanți.
Iar daaaacăăă, printr-o minune minunată, îmi vorbește o persoană cu toate cratimele la ea, ce fac eu, ce să fac, ce să fac? Păi sigur, mă bâlbâi, mă repet și mă fâstâcesc ca o idioată, e senzația aia de privit în oglindă, mă uit la mine și mai că mi-aș da un șut în fund, dacă n-aș ști că asta m-are face să par muuuult mai ciudată în fața persoanei care nici nu știe ce bucurie simt să vorbesc (deși nu vorbit e ceea ce fac eu în momentele alea, ci-i mai degrabă o manifestare neurologică  deviantă neidentificată:p) cu un om, ei, bine, da, deștept, un om care nu e o suflantă adunătoare de gunoaie intelectuale și convingeri împrumutate, furate sau doar superficiale, neinteresante și idioate, ci un om după normalul meu.

Aș vrea să-mi repar partea stângă a creierului, aia responsabilă cu limbajul, că simt că mă tâmpesc aiurea așa nevorbită corespunzător. Aș vrea să fac ceva care să conteze. Și-aș vrea să aud you sparkle!, doar ca să pot să spun it's because of you.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Aleluia soro! Uneori am impresia ca stai si ma spionezi pe mine si apoi te apuci sa scrii pe blog.

nouatigaraelectronica spunea...

Ai observat ca de multe ori cei care trancane incontinuu fara sa aiba vre-o idee despre viata asa in general si de cele mai multe ori sunt pe langa subiect, sunt cei care au cel mai mult succes?

Ambasadoarea spunea...

Mda, am remarcat si eu, nu fara o oarecare teama/sila/soc discrepantele de genul asta... ce sa zic, natura le-o fi dat noroc, in loc de minte :D

nouatigaraelectronica spunea...

dap ... suna a banc oarecum :(