marți, 1 ianuarie 2013

Rezoluția primei zile din 2013

În continuarea rezoluției de ieri, choose to be happy! (pe care sper că ați băgat-o la cap), v-o prezint pe următoarea, pe cât de simplă, pe-atât de importantă: nu mai așteptați timpul potrivit, locul potrivit, banii potriviți, oamenii potriviți, viața se întâmplă acum, iar pe acum ăsta îl simt mai important ca niciodată. 
Dacă aș aștepta banii potriviți, plimbările mele s-ar limita doar la sesiunile de shopping obligatoriu. Dacă aș aștepta noaptea perfectă, n-am mai face chestia aia de-o fac oamenii mari când sunt singuri și dezbrăcați:p. Dacă aș aștepta timpul potrivit să ... orice, m-ar privi din oglindă o individă cu colțurile gurii în jos și căruntă. Dacă aș visa la vacanța perfectă, ea ar rămâne prinsă în imposibil ca si până acum. Nu mai aștept nici oamenii potriviți, mă duc eu după ei. 
Anul ăsta mi-am propus să fiu fericită, da, să simt că trăiesc și dacă o fi să primesc puțin, de puținul ăla să mă bucur. Pentru că aseară, când ne-a prins doișpe noaptea pe toți 3 în pat, el mângâind partea stângă din Iris, eu partea dreapta și ea suspina de frica bubuiturilor, m-am uitat la el, s-a uitat la mine, am zâmbit unul la altul de bucuria de-a avea miezul ăla cald și fricos între noi, și am înțeles un lucru: avem cercul ăsta imperfect cu 3 laturi, deci avem tot, cu totul ăsta putem ajunge oriunde. 

Găsiți-vă rotundul (cu câte laturi aveți nevoie) și dați-vă de-a dura prin viață!

Niciun comentariu: