luni, 31 decembrie 2012

Choose to be happy!

Nu s-ar fi lipit atât de tare îndemnul ăsta al Anei dacă nu se-ntâmpla ceva aseară. Iris era mai aproape de starea de bestie decât de cea de fetiță preaminunată, aveam amândoi nervii făcuți noduri, casa era din nou vraiște, ne spuneam unul altuia imi-vine-să-fug-de-acasă-ba-nu-mie-mi-vine și apoi, din senin, am început să râdem ca proștii, să glumim, să ne dăm ochii peste cap, s-o boscorodim pe moștenitoarea noastră, să ne jucăm cu ea, ne boxam, ne înghionteam, fugeam de ea, dacă începea să behăie și până la urmă s-a lăsat și ea convinsă că e mai mișto să te joci, decât să stai în cur să behăi. Și-așa după-amiaza care se anunțase horror, a sfârșit prin a fi chiar drăguță. E drept, a cerut eforturi din partea noastră și meritul e doar al lui, ca să fiu sinceră.
Deci da, viața e despre alegeri. Poți să stai în cur să plângi sau poți să te ridici și să te joci. Poți să-ți plângi de milă sau poți să alegi binele din orice zi. Poți să te târâi toată ziua ca un zombie sau poți să te îmbraci frumos și să remarci cum te privește el. Poți să țipi și să înjuri sau poți să-i spui o prostie omului care-ți încălzește picioarele noaptea.

Choose to be happy! Cu 2012 nu mai avem ce face, dar cu 2013 putem face orice vrem noi. La multi ani, dragilor!

5 comentarii:

Beatrice spunea...

Vorbeam cu o prietena aseara si ne-am dat seama ca ne propunem in fiecare an sa citim x nr de carti, sa slabim y nr de kg, sa respectam nu stiu ce rutina. Poate contextul e cel care trebuie schimbat ca sa nu fie nevoie sa avem aceleasi rezolutii si la anul.

Iti multumesc pentru ca scrii si ca iti tii blogul public, sa stii ca esti preferata mea :)

Happy 2013!

Monica Bildea spunea...

La multi ani fericiti! Si pe noi ne-au facut k.o. cei doi monstri (sacri) asa ca i-am scos in zapada la racorit. Cel putin acum vor dormi apasat! :)

Monica Bildea spunea...

La multi ani fericiti! Si pe noi ne-au facut k.o. cei doi monstri (sacri) asa ca i-am scos in zapada la racorit. Cel putin acum vor dormi apasat! :)

Monica Bildea spunea...

La multi ani fericiti! Si pe noi ne-au facut k.o. cei doi monstri (sacri) asa ca i-am scos in zapada la racorit. Cel putin acum vor dormi apasat! :)

Ambasadoarea spunea...

Awww, Beatrice, thank you, happy 2013 sa fie pt noi toti!

Monia, la multi ani, aud ca la anul vom avea cei mai cuminti copii!:p