luni, 3 decembrie 2012

Că de n-ar fi, nu s-ar povesti

Cred în somn, în morning sex, în weekend-uri fugite de-acasă, în terapia prin shopping. Cred în puterea unei rochii noi. Cred în unt și-n salată de vinete. Cred în blugi și-n cizme care-ți țin picioarele calde. Cred în nisip și-n păr sărat uscat la soare. Cred în cărți și-n an nou. Cred în buline și-n clătite cu nutella. Cred în verighetă și în dor. Cred în răspunsuri, în haine colorate și-n teiubescul spus (altfel). Cred în albastrul ochilor ei și în joacă. Cred în primii fulgi de zăpadă și în hohote de râs. Cred în prietenie, în vise și în papuci de casă. Cred în cercei și-n femeile-arici. Cred în ceea ce poți să faci cu mâinile tale și cred în puterea cuvintelor. Cred în ajutor, în reciprocitate și în brioșe. Cred în ceea ce vreau, dar nu cred în ceea ce pot.

5 comentarii:

Beatrice spunea...

Imi place mult! Ca in vremurile tale cele mai poetice :)

Beatrice spunea...

Imi place mult! Ca in vremurile tale cele mai poetice :)

Ambasadoarea spunea...

paaarca-mi amintesc si eu ceva din vremurile alea, dar vag, vaaaag de tot:)

Monica Bildea spunea...

Pusesem si eu un fluture la insectar da' vad ca s-a evaporat. Si nici nu mai stiu ce ziceam ca au trecut doo zile :) Ceva gen, ca vaz ca ai multa credinta si o sa fie roz la tine-n viata precis. Si ca si eu sunt femeie arici si tin suspectii la un tzep distanta dar daca vrei putem sa facem un club ceva. Cu tzepii la usa :)

Ambasadoarea spunea...

Ah, Monia, pai sigur, recunosc o femeie-arici de la o posta:) Nu mi-a batut nici un fluture la poarta, posibil sa-l fi furat peisajul, asa ca ma bucur c-ai revenit. A venit mosu'? :D