sâmbătă, 18 august 2012

O idee, doi copii

Joaca asta, de inspirație jurcuț-iană, a venit la marele fix. Noroc că au alții idei bune, să mă folosesc și eu de ele, că altfel, iar o lăsam pe Iris să-și facă de cap de una singură și-apoi mă miram inocent că iaaaaar e, frate, dezastru în casa asta!

Așa că, am găsit un carton din ăla în care a fost împachetat un tort (toooooort-bale-bale) și-am împărțit tarlaua (nu că n-ați înțelege din imagine:p) după cum urmează: un mall unde să te duci să cumperi oje sau suzete (nu știu ce caută alea tolănite acolo, probabil niște bețive din altă poveste); o grădină zoologică, unde șeful e ursul și pe care Iris îl ia la plimbare cu mașina aia de piți; o ogradă, unde cocoș e fix un vultur; un domeniu fără nume, unde o face pe împăratul ba piticul cocoțat pe 2 cuburi, ba robotul cu care se mozolește blonda aia, a, și țarcul dinozaurilor (pe cale de dispariție și la noi, c-au mai rămas doar 3).
Ce ne-am distrat, mă, și ce interesată a fost ea! Păcat că la final a simțit nevoia să se pișe peste investiția mea, că sigur ne mai distram și mâine.

Niciun comentariu: