joi, 31 mai 2012

Pe-asta n-o înțeleg

Teoria asta a ridicatului bărbatului în slăvi pentru că mută două (o sută sau un milion de) paie în propriul habitat, mă face să bolborosesc singură, în barbă, de silă. Expresia feminină mă ajută/nu mă ajută deloc în casă cu jumătatea ei masculină o ajut/n-o ajut pe soția mea în casă ar trebui scoase amândouă, de mânuță, în afara legii. La mine-n casă sigur sunt .

Pentru că nu, culmea, nu m-ajuți pe mine în casă, ci ajuți casa asta să nu ajungă o cocină. Nu mă ajuți pe mine când speli farfuriile, ci ajuți stomacul tău, în primul rând, să nu dezvolte treburi așa exotice precum bacterii, paraziți și alte metazoare. Nu mă ajuți pe mine nici când aspiri, nici când speli cada și wc-ul. Aș putea admite că mă ajuți întrucâtva să nu mor de foame atunci când gătești, dar asta doar cu juma de gură pentru că, să fim serioși, și tu mănânci. În plus, sunt mama copilului tău (mă rog, mai mult al meu:p), nici scară de aur cu safire, rubine și diamante bătute-n ea de mi-ai ridica la cer și tot n-ar fi de-ajuns pentru a-mi mulțumi (așa cum merit) vreodată!:p

So, dragele mele foste-fimei-miștoace-cu-abdomen-plat-păr-des-și-sălbatic-sâni-care-nu-necesită-însutienizare, în războiul ăsta al sexelor câștigă cine e mai puternic. Iar mai puternic e întotdeauna sexul frumos, ce naiba, tot io trebuie să vă zic?!

2 comentarii:

Ela Iliesi spunea...

Eu privesc altfel lucrurile dupa ce am trait ani de zile in casa cu fratele mele care nu intelegea de ce nu-s dornica sa-i spal si lui farfuriile si hainele.

Si din pacate ma tem ca multi sunt la fel ca el si de asta cred ca trebuie sa ii apreciem pe cei care nu s-au lasat convinsi fals de prieteni, societate ca doar locul nevestei e in bucatarie.

Altceva ma deranjeaza pe mine: ca barbatul trebuie sa ma ceara de nevasta pe norocoasa de mine. Pana la urma amandoi suntem norocosi.

Ambasadoarea spunea...

Pai io asta zic, ca nu trebuie apreciati, ci incurajati sa vada adevarul, care-i numa' unu' :D
Dada, suntem toate niste norocoase, niste ocrotite, niste fricoase samd :)