sâmbătă, 23 aprilie 2011

Momentele mele preferate

Am vrut într-o zi să scriu un post care să aibă fix titlul ăsta. Și m-am gândit. Apoi m-am mai gândit puțin. Și dup-aia încă pe-atât. Și altceva nu am în minte. Momentan sunt în faza irisească, timpul petrecut cu ea (adică tot) mi se pare de-o calitate cum n-aș fi zis că există. Mi se pare, efectiv, o minune că e.
Așa, în perioada asta, cel mai mult îmi place:
- cum stă Iris ca o râmă burtoasă lățită pe mine, obraz în obraz (bine, în timpul ăsta mă trage de păr sau mă pișcă, zgârie, ceva dureros oricum, dar să nu stricăm tabloul idilic).
- cum râde ea când se trezește, așa, ștrengărește
- cum mă caută cu privirea și-i râd ochii când mă găsește
- cum pune bot (gură de babă sau bărcuță, cum spunem noi) când vine spre ea o persoană pe care nu o vede prea des sau pe care nu o place (ca să nu recunosc că nu prea mai stă cu alții... adică da, e la fel de sociabilă, dar de la mine din brațe:).
Bine, aș fi grețos de siropoasă dacă aș spune că toooot mi se pare super tare, super mișto la ea, cu ea. Așa că nu zic. Dar voi știți! :P

Sărbători fericite!

Niciun comentariu: