duminică, 28 martie 2010

OCESE, OCESE!

So, OCESE live sună greit, mi-a plăcut! Că am fost  la concert noi și toți copiii din oraș care au ales să nu asculte manele, a fost partea a doua. Copii care se comportă pe alocuri ca some kind of animals, zise babeta care vă scrie. Babetă care era însoțită de beau și de o prietenă. La un moment dat, destul de repede ca să poată fi real, au aterizat pe masa noastră muuuulte sticle de bere, probabil ne-au confundat, poate n-am auzit noi când ne strigau dau 2 beri goale pentru una plină, cine se combină? Noi nu ne-am combinat, n-am făcut schimbul:)

În rest, şobolanii nu stau aşa bine la capitolul comunicare cu publicul, public care nu ştiam că-i format în proporție de 90% din liceeni și la care am căscat ochii timp de o oră jumate să văd dacă nu cumva le cade capul de atâta bălăngănit:)

Niciun comentariu: