miercuri, 13 ianuarie 2010

Alo, somnu', pi undi umbli?!

Să explic. Eu și cu partea de nani ne-am înțeles mereu foarte bine. Aveam niște reguli care au rămas de-a lungul vieții aceleași, simple și funcționale. Când mă lua somnul, da' ăla greu, de nu-ți mai poți ține ochii deschiși, stingeam teveul, mă așezam în poziția de somn, singura în care adorm, îmi mai treceau prin cap 2-3 prostii și gânduri care n-au ce face la ele acasă și vin să-mi sperie mie somnul, după care adormeam. Lemn. Toată noaptea n-aveam treabă. Nu eram nici sensibilă la zgomote, iar dacă mă trezeam din cauza vreunui coșmar, adormeam atât de rapid la loc, că a doua zi nici nu-mi mai aminteam prea clar dacă chiar m-am trezit sau nu. La fel, dacă mă trezeam să beau apă sau să fac pișu', o făceam în stil somnambulic, fără să-mi tulbur somnul. Nu auzeam telefoane care sună, soneria de la ușă, zgomote de la vecinul de deasupra sau altele de afară.

Acum, anul ăsta e ciudat. În afară de prima noapte când am ajuns acasă de la București, toate nopțile mele au fost ciudate. Eu respectam pașii, așa cum am făcut-o 27-soon-28 de ani. Repet: stins tv, așezat în pozitie, aceeași mereu, închis ochii, gândit aiurea, somn. Acum, avem așa: stins tv, așezat în poziție, închis ochii, gândit aiurea nu prea, adormit, trezit de 3 ori pe noapte, ba pentru că aud că-mi fluieră cineva la urechi, și nu, nu visam, ba pentru că mi-e cald, frig, sete, orice, și mă foiesc de pe o parte pe alta de parcă am cuie în pat și în pernă. Nu, nu sunt stresată (nu conștient, cel puțin), nu a căzut în sarcina mea rezolvarea tuturor problemelor lumii, nu sunt supărată/ certată cu nimeni, nu am gânduri care-ar putea să-mi gonească somnul. De fapt, eu adorm ca înainte, problema e că nu știu ce se întâmplă noaptea, de mă trezesc complet și mă foiesc și mă simt odihnită și vioaie chiar dacă am dormit doar 2 ore. Și nu am schimbat nici pat, nici cameră, nici pernă, nimic.

Ajutați-mă să-mi găsesc somnul! Se pare că la nivel  somnoloso-noctambulic-oniric s-a produs o eroare și somnul meu s-a rătăcit de mine, ajutați-l să ajungă acasă, la mă-sa! Și nu, nu accept varianta de a mă culca beată în fiecare seară!:D

Niciun comentariu: