luni, 4 mai 2009

Împărata şi beaul

Sau cum ajung să se iubească o rockeriţă şi un rapper.

Ca să scurtez polologhia, v-aş zice că îi uneşte Queen, că 2pac nu-i scoate ochii lui Cobain şi că Paraziţii se ascultă individual, separat de la 2 calculatoare sau împreună;)
Momentele noastre cu Freddy sunt speciale şi reprezintă mijlocul distanţei dintre gusturile noastre muzicale, compromisul dacă vreţi, liantul. Pe mine, cel putin, mă face să mă manifest cum nici n-am gândit. Să ne vedeţi prin casă, eu zicând Aim di invizîbăl men, cu o anumită privire şi o ţinută potrivită textului şi cum îmi răspunde el de după vreo uşă, în paşi de dans şi serios, ca-ntr-o piesă proastă de teatru dar amuzantă, Incredibăl hau iu chennn.
Eram într-un an la mare şi tocmai ne ridicaserăm să plecăm la masă, mergeam pe nisip cu cearşaful atârnând, când deodată se aude de la o terasă Another one bites the dust şi, ca la un semn, începem să ne maimuţărim, dansând şi, neapărat, ce e foarte important când interpretezi Queen, privirea. Tre' să ştii cum să priveşti:D şi cum să nu-ţi pese de cei din jur. Ar fi fost singurul concert la care am fi mers cu drag împreună şi am fi savurat cu aceeaşi plăcere momentul.

Gata, a transmis pentru voi o ambasadoare care evită să spună ceva. Încă:)

Un comentariu:

Liana spunea...

Anume ce ar trebui sa spui? :)