luni, 5 mai 2008

Ambalaj de unica folosinta

Il am de cand ma stiu
ma plimb cu el peste tot
il imbrac frumos si ies cu el in lume
toti il vad
nu stiu cati il plac

e numai al meu

il ingrijesc cat pot si eu
azi da, maine nu
ii plac salatele si ceaiul
si clatitele
il plimb cu bicicleta eliptica
uneori are parte si de masaj

nu mai exista altul la fel

am grija sa nu fie bolnav
(nu-i place sa fie bolnav)
e un egoist
totul sa fie doar pentru el
vrea sa arate bine
sa fie admirat
investesc in el pentru ca nu vreau sa ma paraseasca
depind de el

e tot ce am

fara el n-as simti orgasmul
el stie asta
si uneori face fite
nu pot sa scap de el
se tine scai de mine
in vacante
la cumparaturi
e cu mine cand dorm
cand beau cafeaua
si acum, cand scriu e aici
dorm cu el
ii fac baie
face si curatenie, nu comenteaza
uneori e mai obosit decat mine
dar il dau jos din pat
ademenindu-l cu o tigara

corpul meu,
ambalaj de unica folosinta.

Niciun comentariu: