miercuri, 3 decembrie 2014

All I want for Christmas is

  • să mă sune oameni cu care nu am mai vorbit de mult și să-mi spună băi, fată, mi-e dor de tine, mai știi tu când...?
  • să mă simt queen of the world pe bucățica mea de lume
  • să pot trimite toate cadourile pe care le am în minte
  • să mă joc, ca și anul trecut, cu Iris și lopățelele de nisip, în zăpadă
  • să ne îmbrăcăm amântrei (noi + nan-sa) în Christmas colors dresses, să facem poze cu silly faces
  • să mă văz la ochi, de sărbători, cu toate persoanele care îmi sunt dragi
  • să (mă) bucur
  • să râd tare, gâlgâitor, pe înecate, cu lacrimi îm ochi
  • dinner cu easypeasy family cu caprele jucându-se de-a v-ați ascunselea pe sub masă
  • un butoi de nasturi colorați și o căpiță de materiale colorate
  • hăhăieli telefonice cu dragele de departe
  • o vacanță zdravănă în 2015 
  • o mașinărie care să-mi coasă ideile
  • să fim sănătoși și fericiți că suntem, existăm și ne aflăm pe lumea asta.
Voi? Sper că știți că nehotărâților Santa le uită numele :D

Niciun comentariu: