marți, 11 august 2009

Simptome de la mare


Am fugit la mare weekendul asta.
Duminica cand ne intorceam am descoperit ca ne transformam. Eram imprastiati toti 5 in 2 masini. Economie, da:) O persoana din cealalta masina, nu dau nume ca sa-i protejez identitatea, se caca imprastiat din metru in metru. Sa fii in situatia asta nu-i amuzant, pentru tot restul grupului da:)
Pe mine ma durea-ustura-gadila in gat. Atat de grav ca nu puteam nici sa fumez. Asta ma panica. Ajunsi acasa, cu chiu cu vai, dupa ce am trecut printr-o furtuna cum nu mi-a fost dat sa vad vreodata in cei 27 de ani de existenta, transformarea continua. Gatul meu era sub orice critica, beau-ul incepuse sa stranute, ne curgea nasul si o stare de oboseala ciudata a pus stapanire pe noi. A doua zi, ieri adica, simptomele prezentate mai sus s-au intins spre toate cele 5 persoane, si in plus, la nepotul meu aflat si el la mare cu Chiriloii.

Intrebarea mea e simpla: avem gripa porcina?:) Sau tre' sa ma rezum sa vad litoralul romanesc doar in poze?

4 comentarii:

Anca Dionisie spunea...

medicii vor spune ca-i toxiinfectie alimentara...cum naiba sa fie asta cand mancand in locuri diferite ne-am pricopsit cu asa ceva...toti? si-am ajuns la urgenta fu.'..aia...concediul?
nu -i porcina...dar ce e??? ca majoritatea care merg la mare patesc asta...

Cora spunea...

Nu aveti, nu aveti :) perioada da incubatie e de vreo 7 zile, asa ca , nici o sansa de porcina :) va doresc sa vedeti litoralul romanesc doar in poze, si pe ala turcesc, grecesc , spaniol sau croat cat mai des :)

Ambasadoarea spunea...

Adica si tu, Anca?:) O situatie de rahat, si la propriu si la figurat. Asa ne trebuie daca ne place sa mancam la restaurante si nu plecam in concedii cu resouri si saci de cartofi dupa noi:))

Cora, eu eram pregatita sa ma internez ca oriunde e mai bine decat in santierul din casa mea:) (Apropos, tu ai terminat curatenia?)
Eu trageam la mare din pura nostalgie, dar cred ca e cazul sa o cam dau uitarii, din atat de multe motive;)

Cora spunea...

Nu...cum sa termin ca nu s-a treminat nici renovarea :):) stau al frate-meu de 3 saptamani... nu-mi mai aminti ca urmeaza curatenia de dupa :(