miercuri, 14 noiembrie 2007

Nu mai sunt unica

Ce ma enerveaza cel mai tare la faptul ca trec anii e ca in fiecare luna din fiecare an imi pierd curajul! Se duce dracu' tot! Nu mai sunt unica, dorintele mele sunt din ce in ce mai comune, nu mai spun ce gandesc de fiecare data, nu mai citesc, nu mai merg la concerte...
O sa se termine si anul asta si bilantul meu iar o sa iasa pe minus... si iar o sa dau, pentru asta, vina pe tot felul de factori inconjuratori, nicidecum pe mine... nici macar curajul de a recunoaste ca e vina mea pentru toate lipsurile din viata mea nu-l mai am... si ma uit chioras in curtea altora si ii vad impliniti si-mi spun ca merit si eu sa mai urc o treapta...dar ma oboseste gandul asta, de cele mai multe ori, si mai bine ma culc... ca sa fiu odihnita maine cand voi pune un mare plan la bataie....iar maine, nu mi se mai pare asa interesant sa lupt, sa incerc, sa ma zbat... si ma complac, si devin letargica si ma apuca depresiile si mi se pare ca-s nedreptatita... Nu sunt! Nu vreau sa fiu asa!
La 18 ani visam sa zgudui lumea, sa o schimb, sa fiu the best in everything... total nerealist... dar imi placea curajul asta, imi placea sa am ceva de spus si credeam ca va exista macar o persoana care sa vada cat de buna si de tare sunt eu...
La 25 de ani stau inca cu parintii, camera miroase tot a tigari, am o firma pe care nu sunt in stare sa o fac sa produca pentru ca nu mai am atitudinea de atunci, nu mi se mai pare ca pot face pamantul sa se invarta...
Cu toate astea, eu am invatat fluturii sa zboare...
E clar ca, daca am reusit sa fac asta, nimeni si nimic nu ma poate opri din zborul meu;)

3 comentarii:

titi spunea...

mda.. probabil ca ar trebui sa incepi altceva.

Anonim spunea...

cum poti sa spui asa ceva? valik mea nu e unica? s-o crezi tu pe asta! e foarte unica, e cea mai unica!
dlaga mea, nu esti un caz rar sau unul disperat, nu te mai gandi la ce ai tu si ce au altii, nu mai face comparatii pt. ca nimeni nu le are pe toate chiar daca viata unora e ambalata frumos si are fundita. inzeles?
mai ai putintica rabdare si totul o sa fie bine, stiu eu pt ca te cunosc si pt ca am un feeling :).
si sa nu lasi pe altcineva sa spuna altceva. eu am ultimul cuvant! clar?
pupicei marunti!

Isis

Ambasadoarea spunea...

Pai dc nici cei mai ochi verzi nu m-ar vedea mai buna decat sunt...atunci cine?! Ti pup, honey!