joi, 1 noiembrie 2007

Dor

"Cum se numea dracia aceea frumoasa si minunata si nenorocita si caraghioasa, formata de ani, pe care am trait-o eu?"

Azi-noapte am fost la o intalnire speciala. Cu Dani. In vis.
Sunt incantata de revederea asta, pentru ca altfel nici nu ar fi posibil...Mi-e dor de el, de anii de liceu...

Un comentariu:

Anonim spunea...

uof, uof, uof... cam atat pot sa spun. si ca suferi de nostalgii de toamna. si ca nu ai scris corect chestia aia cu "the love we take..." dar te las pe tine sa gasesti greseala. si nu ma mai predispune la visare si amintire si aventura si dorinte. pentru ca m-am facut mare si in viata mea nu prea mai am loc pentru lucruri din astea desi... din cand in cand o mai iau pe aratura. daca ma intrebi pe mine, stii foarte bine ca as vrea sa fim in 2000 si sa facem ce faceam in 2000 si sa fim cum eram in 2000. dar nu ne ajuta cu nimic daca spun lucrurile astea. hai sa ne intalnim diseara in vis si sa ne intoarcem in timp, sa facem ce nu am facut atunci si sa spunem ce n-am avut curaj sa spunem unor oameni care acum nu mai fac parte din vietile noastre.
te pup si te astept sub pod cand va fi luna plina si gongul va bate de 3 ori! ;)