marți, 27 octombrie 2009

Gura spurcată adevăr grăieşte

- Bună ziua, copii! Luaţi loc în bancă, astăzi vă predăm lecţia pulii!

Statul român e un cerşetor pervers. Cere până îi dai, şi dacă nu mai ai, nu mai poţi, te înghionteşte, trage de tine, te caută în buzunare şi-n cur până îi dai, şi dacă tot nu ai să-i dai, mai bine mori, eşti nefolositor.

De asta, mai bine fac demersurile să mor în altă ţară. Dacă n-am putut s-o aleg pe-aia în care să mă nasc, mă mulţumesc cu alegerea de a muri unde vreau.

Urăsc rahaţii în costume scumpe care defilează prin parlamentul curului, urăsc legile lor inepte şi profund cretine, urăsc că trebuie să mă supun lor.

Bine că am făcut un câcat de facultate de drept ca să mă înveţe nişte idealişti că am nişte drepturi pentru ca apoi, în viaţa reală, să descopăr că pe statul pulii mele îl doare în cur de drepturile mele.

3 comentarii:

Li spunea...

Vezi de ce am plecat eu??

Ambasadoarea spunea...

Eh, Liana, crezi ca nu stiu?!...

Anonim spunea...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!