marți, 23 decembrie 2014

Decembrie, marti (+urare)

I love decembrie. Si nu-mi vine sa cred ca nu mi-a fost asta atat de clar ca acum.
  • imi place iuresul lui. imi place cum ne ducem toti in toate directiile, umblam nebuni prin magazine si pe strazi ca niste creaturi fara cap deci fara lesa.
  • imi place puterea lui. cum te trezesti tarat in trecut, dat cu capul de peretii amintirilor, invartit de cateva ori pe fata si inca de cateva ori pe dos si trimis inapoi in prezent, daca nu cumva, din vreo greseala nevinovata, nu nimeresti chiar in viitor.
  • imi plac surprizele lui. cum iti vin la usa bucurii impachetate si-n cutia postala felicitari (inter)nationale de la oameni frumosi.
  • imi place plinul lui. cum ai tot chiar si cand dai din el altora.
  • imi place bucuria lui. si bucuria e din nou intreaga, cum era cand erai mic, cand ai copii.
  • imi place bunatatea lui. daca decembrie ar fi un mos ar fi unul bland si sugubat care are mereu povestea potrivita de spus la finalul careia mai afli ceva (bun) despre tine ori despre altii.
  • imi place ca vine cu introspectii, cu rezolutii, cu sperante. decembrie iti spune, daca stai sa te uiti in gura lui, nu doar cum ti-au fost lunile dinaintea lui, dar si cum iti  vor fi cele de dupa el.
Sarbatori fericite, my friends, va multumesc ca ati fost alaturi de mine, va mai astept si la anul! Choose to be happy (mereu), choose to be brave (ca-n viata totul e despre alegeri), asumati, determinati, buni, nu uitati sa imbratisati mai des, sa spuneti ailoviuri si aimisiuri, ca oameni suntem toti, si poate, daca nu aveti alte planuri, ramaneti conectati la mufa bucuriilor tot 2015-ul!:p 

Niciun comentariu: