joi, 17 martie 2011

Mi-ar plăcea, beau-le

să-mi scrii versuri.
(albe, rimate, lungi sau de 2 rânduri, nu contează)
să-mi desenezi ceva și să-mi zici uite, am făcut asta gândindu-mă la tine.
(sper că dacă o să faci asta vreodată, să nu-mi vadă ochii vreo vacă)
să mă duci să-mi bag picioarele în toate mările pământului.
(și eu să râd iar și iar de tine că nu știi să înoți)
să mă surprinzi.
(mai mult, mai des)
să-mi împletești codițe.
(să stăm așa, aiurea, la tv, și tu să-mi prinzi părul în codițe greșit împletite)
să mă săruți unde nu m-ai sărutat vreodată.
(pe vârful inelarului; pe firul de păr nr. 15 de pe rândul al 3 lea, din creștet, stânga; pe unghia de la degetul mic; în spatele lobului urechii stângi, pe semnul de naștere de pe piciorul drept, pe toate cicatricele de la toate juliturile din copilărie și la fiecare încheietură).

Niciun comentariu: