marți, 8 martie 2011

I'm one of those moms?

Exemplul 1:  Acum ... mai multe zile am remarcat că praful din casă atingea cote alarmante și că părul lolos trebuie aspirat. Cum să fac, cum să fac? Cu Iris nu se putea presta așa minunată activitate, așa că a venit bunic-sa și a luat-o. Imediat ce-a plecat ea, m-a părăsit și cheful de curățenie și cheful de orice. După 2 ore în care m-am chinuit să-mi iau gândul de la ea, mi-am băgat picioarele, am lăsat totul baltă și m-am dus dungă să o văd. Măcar o clipă să o văd. Și-ncă una să o pup. Și una s-o strâng în brațe tare. Și dup-aia de la capăt:)
Exemplul 2:  Altă zi- după o noapte nasoală, dormită prost și întrerupt, după o dimineață cu ochi cârpiți și biberoane scăpate din mână și sparte evident, decid să o duc la maică-ma, să mă întorc acasă și să dorm somn profund și nesimțit măcar vreo 2 ore. Bă, mă usturau ochii, mă durea capul de somn, dar n-am putut să adorm! Mi se părea că o aud plângând prin bucătărie sau pe sub pat și dacă ciuleam bine urechile parcă o auzeam plângând la maică-mea în brațe. M-am ridicat și eu din pat după un timp ... casa, camera, aerul erau reci, florile se uscaseră pe pervaz, păsările nu mai ciripeau, pământul încetase să se mai învârtă și nici rotund parcă nu mai era, ciocolata dispăruse, ce mai!, lumea toată își pierduse sensul ... până când disperata de mă-sa și-a întâlnit nepăsătorul bebeluș, care nu dădea doi bani că-l ține mă-sa în brațe, bunic-sa sau vreun cerșetor cu barba păduchioasă  :D

Întrebare: Sunt una din mamale ALEA? Și dacă sunt, e nașpa? Dacă e nașpa, pot să nu mai fiu? Dacă nu-i nașpa, pot să primesc premii, flori și pufuleți pentru tot restul vieții?

3 comentarii:

Andrada spunea...

Bai... deocamdata ai voie. Deci nu e naspa.
Problema e ca treaba cu premiile, florile si pufuletii tre sa inceteze la un moment-dat.. sa zicem... peste vreo 15 ani? :D

femeia fericita spunea...

De unde dreaq imi suna cunoscuta povestea asta, nu stiu. hihihihiihihi

Da macar la 16 ani o lasi singura, nu?

Ambasadoarea spunea...

16? nu 26?:))