vineri, 20 august 2010

8* lucruri pe care trebuie să le faci în viață. Cu regularitate.

Ordinea, persoanele care să vă însoțească, anotimpul și detaliile le alegeți voi.
1. Zboară, puiule, zboară!
2. Meriți o vacanță de mai mult de 4 zile o dată pe an. Poți să ai o vacanță pe an, poți, am zis!
3. Înmulțește-te. Nu pot să-mi imaginez ceva mai trist decât niște oameni fără copii. Înțeleg motive, temeri, raționamente, dar nu pot să mă abțin să nu văd decizia unui cuplu de a nu avea copii ca pe ceva foarte trist.
4. Tre să știi cum arată marea. Poate și oceanul.
5. Nu lăsa banii să-ți fure din tinerețe, din nebunie, nu căuta să-i strângi, să-i înmulțești dacă nu ai un scop pentru asta sau dacă scopul îți e inferior.
6. Citește. Romane, manuale, etichete, poezii, note de plată:)
7. Lasă abstinența în cârca bătrâneții:)
8. Nu-ți dezamăgi nici prietenii, nici vârsta.

Very important PS: dacă nu mă duc uichendul ăsta la mare, nu mai apuc? Că eu simt cum suflă în ceafă toamna.
_________________________________________
*erau 10, dar m-a lovit amnezia de sfârșit de vară.

3 comentarii:

Documentare spunea...

Foarte placut si in acelasi timp interesant acest blog, imi place la nebunie.

shmeny spunea...

unele cupluri prefera sa nu aiba copii pentru ca sunt suficienti unul-altuia. am astfel de exemple langa mine. oameni superdestepti, cu oaresce banuti. au ales sa nu se inmulteasca. mie mi se pare ca e pacat...

Marius Stracna spunea...

Le-am memorat si promit sa le respect cu strictete :D