marți, 19 august 2008

Unut beni (1)

"Ceilalti lupi m-ar sfasia daca ar sti
ca urletul meu e in realitate un plans."


Cum stau eu, un mos (?!) cu genunchii tremuranzi la gura sobei si privesc pe fereastra mai mult murdara (asta o fi explicatia ca toate mi se arata gri) inghit in sec de amarul vremilor trecute. Voi nu stiti, dragii mosului, cum am incheiat eu capitole intregi din viata mea fara sa spun, macar o data imi pare rau, cum am calcat eu ca un buldozer tot in calea mea si am rupt maini intinse si brate deschise, cum m-am fofilat si am fugit duduind gresia din apartamentul unde urma sa mi se nasca copilul ... era al meu, a mea de fapt ... nu ma mai indoiesc acum ...

Va spun, nu sunt un om rau. Ani-dupa ani-dupa ani am crezut ca femeia e o fiinta aberanta in care salasluieste un amalgam de dorinte imposibil (?!) de realizat, de vise care contravin nevoilor firii mele, de naivitate numa' buna de explorat ... Am facut intocmai! Le-am iubit pe toate, nu zic nu. Cu dusmanie. Cu incrancenare. Cu clocote ametitoare, fierbinti, dureroase. Niciodata nu am zis. Niciodata nu am zis te iubesc. Niciodata nu am aratat ca iubesc. Niciodata nu m-am lasat purtat de iubire pana in fata altarului. De fiecare data cand eram luat de mana si simteam cum pasii ne poarta pe taramul definitivului, incremeneam. Incremeneam.

Si asta e ultima poza care le ramanea cu mine ...

_______________
Tears in Heaven

Niciun comentariu: