marți, 3 decembrie 2013

Rețetă de copil fericit (scăpat în butoiul cu OMGvineCrăciunuuuul!)

Poate nu e pentru toată lumea. Pot să accept asta. Cu greu, dar pot:p 

Pentru cei, însă, care găsesc o fericire în lucrurile mărunte, care cred în terapia mâinilor ocupate, care au nevoie de noi prilejuri să se mai joace puțin, care nu știu ce activități să mai facă cu copiii (cu un scop, eventual), dar mai ales pentru cei care țopăie de încântare că, la 3 săptămâni distanță, se află sărbătoarea sărbătorilor, marele, puternicul, grozavul, fermecatul Crăciun, I give you today o rețetă:
  • 3 cups făină (cea mai ieftină posibil, there's no reason să o cumpărăm pe cea mai scumpă, nu mâncăm :D)
  • 1 cup sare (la fel, cea mai ieftină, preferabil din aia fină, eu, nemaifolosind din asta de foarte mult timp, m-am încurcat între pungi și cutii și m-am ales cu una cam grunjoasă)
  • 1.5 cup apă.
Se amestecă cele 3, se întinde aluatul ăsta (0.5 cm) și cu formele din dotare se dă startul la joacă.
După ce v-ați săturat de tăvălit, aveți 3 opțiuni cu formele: le puteți pune la microunde (3 minute), la cuptor (3-4 ore) sau le puteți lăsa pur și simplu la uscat (4-7 zile).
Când sunt coapte/uscate urmează distracția no. 2: pictarea, decorarea, mâzgâlirea lor după cum vă duce capul.

 Pe listele mele cu DIY am foarte multe de bifat, sper să revin cu episodul 2 curând:p Spor la joacă!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare, imi place atat de mult ce a iesit!:) Numai bine va doresc! Raluca

Ambasadoarea spunea...

multumesc:p incerci?

doina spunea...

Frumoasa idee, minunata ocupatie :)
La ce temperatura, la microunde? Ca la floricele, 3 minute la max?

Ambasadoarea spunea...

La putere maxima am pus eu, Doina, si prima tura s-a cam ars :D Incearca intai cu 2 minute si verifici, ca depinde de puterea cuptorului, etc. Eu am cateva pe care le-am lasat sa se usuce in voie, ca mai e timp, si cred ca metoda asta e cea mai ok, la cuptor ori cresc, ori se onduleaza (microunde). Na, acum daca-i handmade, nu tre sa fie si perfect:))

doina spunea...

Multzam, o sa incerc - adevarul e ca la microunde e mai eficient daca vrei sa si pictezi-decorezi in aceeasi zi :)

Bucuresti servicii spunea...

gENIAL!!