marți, 8 februarie 2011

Ce nu cred că am mai spus până acum

Să vedem. Am primit o leapșă și nu știu ce să fac cu ea. Încă domnișoara Rădulescu mă provoacă să dezvălui 7 chestiuni pe care nu le știați despre mine. Dar voi știți deja totul. V-am spus că am căzut de la etajul 3, nu? Nasol, cu asta chiar mă mândresc:) Mai departe:
- am copilărit la țară, unde de la o vârstă-ncolo am început să practic escaladarea geamului în toiul nopții, după ce auzeam sforăitul bunicii, ca să ies în pijamale la poartă să vorbesc cu băieții sau să mă plimb prin plantația de salcâmi cu alți copii fugiți de-acasă.
- m-a iubit un băiat care-mi făcea integrame când eram răcită și nu mă lăsa maică-mea să ies din casă.
- în clasa a zecea am participat la olimpiada de psihologie (obligată de profă) și n-a fost timp și chef să-nvăț nimic. Am luat 7. Mi s-a părut culmea.
- am crezut mulți ani la rând că sunt adoptată și căutam prin casă acte doveditoare:)
- îmi plac sehașurile și sunt sigură că asta are legătură cu faptul că ai mei nu investeau prea mulți bani în garderoba mea de adolescentă. O, și câte-mi mai doream!
- în liceu cumpăram țigări la bucată (MonteCarlo, dacă-mi amintesc eu bine) și călătoream fără bilet pentru că nu mai aveam bani pentru asta. Bonus: am cunoscut-o pe marijuana (da, cu m mic:).
- (tot) în liceu, m-am aruncat în Dunăre îmbrăcată (a, nu, nu eram singura).

That's all, folks! Hai, să împărtășească cu noi secrete importante și de nimeni știute: Liana (recunoaște, ți-era dor să-ți dau o leapșă:), Anda, Elena, Giolly (dacă mai pierde vremea pe-aici) și Oana.

8 comentarii:

Evergreen spunea...

:* Cate secrete ies la iveala... se pare ca toata e ceva cu baia imbracata

Ambasadoarea spunea...

Chiar:)) Ce-o fi spunand asta despre noi?

Li spunea...

M-am executat. Azi, ca de maine seara sunt in concediu :D Ah, cat imi place cum suna :D :D :D

Anonim spunea...

Si eu ma credeam adoptata, fiind ferm convinsa ca sora'mea (cu 6.5 ani mai tanara) este de fapt fiica legitima - caci imi parea ca pe ea o iubeau mai mult ai mei.

Apoi, peste ani, cand ii povesteam toate astea sora'mii, ea mi'a marturisit ca era ferm convinsa ca eu sunt fiica cea buna si ea adoptata - pt ca ai i se parea ca ai mei se purtau mai frumos cu mine :))

Da, iata cum ies secretele la iveala. Cert e ca nici una dintre noi nu e adoptata.

Ambasadoarea spunea...

Sigur ca si eu tot din cauza ca mi se parea ca sor-mea-i mai iubita credeam asta. Dar pare-se ca nici prea smart nu eram de nu ma prindeam ca eram cap-taiat maica-mea:))

Evergreen spunea...

Ca trebe sa facem o intalnire a femeilor care macar o data in viata au facut baie imbracate. Bete sau nu.

:*

Andrada spunea...

Eu nu-mi amintesc in momentul asta, dar sigur am facut baie imbracata la un moment-dat. Ce voiam totusi sa zic este ca nu eram pe faza la chestia cu cazutul de la 3. Cum sa cazi de la 3?!

Ambasadoarea spunea...

Let's do it, Rocs! Io-s pentru, mai ales ca, daca ma gandesc mai bine, cre' ca doar imbracata ma mai arunc in orice apa, in afara de aia din cada;)

Pai da, Andrada, undeva pe la 5 ani (e cam incert momentul) participam la o cursa intre copiii din bloc: cine ajunge mai repede la parter dandu-se pe balustrada. I-am luat pe toti cand de la 3 am luat-o pe scurtatura. N-am aflat nici acum daca s-a considerat ca am trisat:)) Si n-am avut nimic, nici o mana rupta, nici un cap spart, absolut nimic.