joi, 2 iulie 2009

Numărătoarea inversă (2)

Ziua 7:
- Manichiura de mireasă-vrăjitoare.
- Petrecerea burlăciţelor. Great one. Cu surprize. Cu Zorro, the stripper. Cu cadouri, club, urări, Marguerita, Salitos, Sangria şi eu, the goddess, moţ, în centrul atenţiei.
- Petrecerea burlacilor. Fără Zorro şi fără mine. Şi un beau poate prea cuminte.

Ziua 6:
- Drumuri la ţară. Cules cadou de la bunica paternă.
- Petrecem în continuare. Şi noi şi restul neamurilor. Bun pretext nunta asta să bei.
- Cu unii oameni chiar nu te poţi înţelege.
- Beau-ul rezistă poveştilor despre Zorro şi râde.

Ziua 5:
- Mănânc în deplasări deja de vreo 2 săptămâni.
- Vremea e împotriva noastră.

Ziua 4:
- Drum obositor ca naiba până la Bucureşti, recuperat soră de la aeroport.
- Plouă cu spume.
- Tună.
- Trăsneşte.
- M-am îngrăşat.
- Nu-mi mai place rochia.

Ziua 3:
- Nu mai am vise, nici bani, nici griji. Dimpotrivă, mă îmbrăţişează cu drag o stare de nesimţire nepotrivită, nesperată.
- Plouă.
- O să terminăm vreodată de împărţit bani în stânga şi-n dreapta?
- Epilare.
- Liste de toate felurile, decizii de toate felurile, discuţii. Toate pe capul meu.
- Întâlnire cu preotul care ne-a sugerat să mergem să ne spovedim înainte, să fim curăţaţi spiritual. Nu cred că ne.
- Sunt cam supărată şi nemulţumită de mine şi de tot.

Ziua 2:
- Dansăm ca nişte curci bete; cred că o să se uite oamenii la noi ca la circ şi o să se bată cu mâna pe burtă de râs.
- Fost la pensat, plecat bocind de acolo, continuat şi acasă.

Ziua 1( care n-are noapte):
- Ultimele probări, finisări sub atenta supraveghere a celor mai ochi verzi.
- Îmbătat, trezit, tremurat. Noduri în gât, greaţă, dansuri, spume, emoţii gestante, că prea se-nmulţesc:)

Deci sunt ok, am supravieţuit momentului şi mi-e dor de voi;) Revin când se termină luna de miere, dă Doamne să nu se termine:))

5 comentarii:

A-30-something spunea...

Felicitari si casa de piatra, doamna Beau!

Liana spunea...

@Leah... nu Zuza a devenit doamna beau... beau-ul a devenit domnul ambasador ;)

Copila blonda spunea...

La multi ani!

si musai sa povestesti cum a fost sa te pupi cu atata lume deodata! :)

Pana atunci... te invidiem... :P

Flore... spunea...

Casa de piatra si o luna de miere asa cum ai visat-o!

vyanna spunea...

e draci! te-ai si insurat fataaaaa? :(

:))))