marți, 22 iulie 2008

Leapsa furata

Pentru ca mie nu-mi da nimeni niciodata vreo leapsa, m-am gandit sa ma servesc singura, ca sa nu ma mai simt nedreptatita si ignorata;;) si o sa precizez clar si raspicat ca nu-mi apartine.

Regulile sunt:

1. Pune playerul pe shuffle.
2. Apasă „înainte” pentru fiecare întrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei ca şi răspuns la întrebare chiar dacă nu are sens. Nu trişa!
4. Tăguieşte încă 5 persoane
5. Îngroaşă întrebările şi răspunsurile, şi scrie şi propriile comentarii în funcţie de cum se potrivesc cele 2.


1. How are you feeling today?
Vita de vie- Liber (si nu am trisat)

2. Will you get far in life?
Frank Sinatra & Tony Bennet- New York, New York (m-a bufnit rasul. si nu am trisat)

3. How do your friend see you?
Marilyn Manson- Sweet dreams (...)

4. Will you get married?
A guy called Gerald- Humanity (adica?!)

5. What’s your best friend’s theme?
Iris- Uita tot ce a fost (pai da, de cand ii tot zic;)

6. What is the story of your life?
Ozzy Osbourne- Old L.A. tonight (cred ca imi spune ceva legat de trecut:)

7. What was high school like?
Iris- Nu te mai cred (da, nu l-as mai crede)

8. How can you get ahead in life?
The Smashing Pumpkins- Sun (asta e un semn ca tre' sa ma mut la mare. cum care mare?! Marea mea:))

9. What is the best thing about your friends?
Smokie- Who the fuck is Alice? :)))

10. What is in store for this weekend?
Damien Rice- Vulcano (ihi, sigur)

11. What song describes you?
Queen- We are the champions (la plans de mila, lamentatii, fumat, pierdut vremea aiurea, din astea)

12. What song would describe your grandparents?
Brian Adams- Summer of '69 (cand aveau 7, respectiv 11 ani... da, cred ca a fost vara vietii lor;)

13. How is your life going?
Queen- I was born to love you (nu. he was born to love me)

14. What song will they play at your funeral?
Iris- Un cer pentru doi (good choice)

15. How does the world see you?
Queen- Love of my life (mda)

16. Will you have a happy life?
Iris- Matasea alba (fina ca matasea)

17. Do people secretly lust after you?
The Smashing Pumpkins- The bells (;;)

18. How can I make myself happy?
Taxi- Nemuritoru' :))

19. What should you do with your life?
The Prodigy- Dirtchamber (sau nu)

Astea au fost alegerile dintr-un playlist cu 1614 melodii, believe it or not;)
Acum, hai sa vedem daca ne raspunde la leapsa Blueberry,
Liana, Firdenisip, Yxy ... si cine-o mai vrea;)


7 comentarii:

Anonim spunea...

Honey, the name is dramaqueen, not Blueberry. Capisci? Ca sa nu plangi si sa nu dai din picioare, am raspuns la minunata ta leapsa. Happy now?
Pu!

dramaqueen

Ambasadoarea spunea...

Nu te mai prosti, multumeste-mi ca te-am introdus in minunata lume a blogurilor si ca ti-am deschis noi orizonturi.

Si, ca sa nu te mai agiti, facem un compromis, si te numesc "afina", ok?
Bineeeee;;)

Liana spunea...

Liana a mai facut leapsa asta candva :)) demult. Dar o sa o mai fac o data... imediat ce o sa conving dvdrom-ul lui Tzumpi sa mearga ca pe Doi l-am lasat la servici :)

vyanna spunea...

I'm in!!!

Ambasadoarea spunea...

Ce-am facut sa merit?;;)

vyanna spunea...

esti draguta si scrii frumos.. e de ajuns?

Ambasadoarea spunea...

More than enough;)